10/09/2006 grand raid godefroy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
denk da ge dat niet gaat vinden op de site , denk enkel bij de inschrijvingen op de lijst ( als die er is )rocky wrote:hoeveel zijun eral ingeschreven voor de 130km en de 160km?Waar kan ik dat terug vinden.
denk dat er al een 100 zijn voor de 160km , de nummers lopen op volgens het aantal inschrijvingen .
voor de 160 al minstens 120 (mijne nummer 16120jo wrote:denk da ge dat niet gaat vinden op de site , denk enkel bij de inschrijvingen op de lijst ( als die er is )rocky wrote:hoeveel zijun eral ingeschreven voor de 130km en de 160km?Waar kan ik dat terug vinden.
denk dat er al een 100 zijn voor de 160km , de nummers lopen op volgens het aantal inschrijvingen .
- rider des Flandres
- Mountainbiker
Post by rider des Flandres »
Ik rijd met de Michelin XCR Dry
. Het parcours is rotsachtig met een paar muddy passages in the bos, die toch snel opdrogen wanneer het een weekje goed weer dus... Ik heb ook gehoord dat er al rond de 2000 ingeschreven zijn...
- Luc
- Mountainbiker
Ik heb deze week het nummer 13045 toegekregen wat erop zou wijzen dat hiervoor maar 45 inschrijvingen zijn.
Maar ik denk dat ik eerder een vrijgekomen nummer toegewezen heb gekregen want traditioneel zijn er zowel voor de 130 km als voor de 160 km een dikke 150 inschrijvingen per afstand.
XCR Dry's ... Het ligt er daar regelmatig toch wat glibberig bij dus ik verkies liever wat meer grip vooraan (achteraan ligt er bij mij ook een XCR Dry op) maar zulke zaken zijn zeer persoonsgebonden
Maar ik denk dat ik eerder een vrijgekomen nummer toegewezen heb gekregen want traditioneel zijn er zowel voor de 130 km als voor de 160 km een dikke 150 inschrijvingen per afstand.
XCR Dry's ... Het ligt er daar regelmatig toch wat glibberig bij dus ik verkies liever wat meer grip vooraan (achteraan ligt er bij mij ook een XCR Dry op) maar zulke zaken zijn zeer persoonsgebonden
de 130 is wel de minst populaire afstand: zie naar vorig jaar...amper een 70 starters ... als ge daar de massa van de 70 en de 90 tegen zet ... zelfs de 160 heeft meer 'klanten'Luc wrote:Ik heb deze week het nummer 13045 toegekregen wat erop zou wijzen dat hiervoor maar 45 inschrijvingen zijn.
succes in ieder geval...meneer de gastronoom
- Luc
- Mountainbiker
Oei, even nagekeken en inderdaad maar 76 starters vorig jaar op deze afstand tov 156 voor de 160 km
Voor de volledigheid even het aantal starters voor de andere afstanden vorig jaar:
257 voor de 110 km
393 voor de 90 km
595 voor de 70 km
338 voor de 40 km
In '2000 waren er nog 129 starters voor de 130km, in 2001 zelfs 166 en in 2002 134
Voor zover de stats, nu (Zondag) Bikeeeun ! En de gastronoom uithangen natuurlijk
Voor de volledigheid even het aantal starters voor de andere afstanden vorig jaar:
257 voor de 110 km
393 voor de 90 km
595 voor de 70 km
338 voor de 40 km
In '2000 waren er nog 129 starters voor de 130km, in 2001 zelfs 166 en in 2002 134
Voor zover de stats, nu (Zondag) Bikeeeun ! En de gastronoom uithangen natuurlijk
- Aloita
- Mountainbiker
- Location: Scalpel Team 2009, Thompson Apollo, Canyon Ultimate AL 9.0,
Hey Bikers,
Verleden week de 70km gereden als verkenning voor nu zondag. Modder zul je niet echt vinden dus RR en XCR dry banden kunnen zeker. Ik heb zelf met een NN 1.8UST gereden en mijne copain met michelin wildgripper. Nooit zijn deze banden tekort geschoten. Voor de 70km zit ik met nr 472, dus een 500man aan de start dat wordt drummen. Kom maar van de dag tevoren om op je gemak je nr. op te halen en van de heerlijke sfeer te genieten. Aan allen de goede benen op zondag en maak er iets leuks van.
Grtzz
Verleden week de 70km gereden als verkenning voor nu zondag. Modder zul je niet echt vinden dus RR en XCR dry banden kunnen zeker. Ik heb zelf met een NN 1.8UST gereden en mijne copain met michelin wildgripper. Nooit zijn deze banden tekort geschoten. Voor de 70km zit ik met nr 472, dus een 500man aan de start dat wordt drummen. Kom maar van de dag tevoren om op je gemak je nr. op te halen en van de heerlijke sfeer te genieten. Aan allen de goede benen op zondag en maak er iets leuks van.
Grtzz