hey iedereen
ok, de inschrijving komt gauw in orde. Dus ik ben content, er wordt blijkbaar aan gewerkt.
Wat ik nog eventjes wil vragen: ik ben reeds heel wat marathons gewoon ( theux, hautes fagnes, malmedy, cristalp), maar wil toch eventejs vragen wat ik kan verwachten?Is dit een mooi parcours, gelijklopend, stijl, enz. Ikzelf rijdt de 130 km.
Alvast bedankt
steven
10/09/2006 grand raid godefroy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
vorig jaar hebben wij op de 90 km ongeveer 2600hm gemeten. Normaal zou het 2100hm zijn denk ik.
We hebben het afgepijlde parcours afgelegd op een andere datum dan de raid en een paar keer foutgereden.
Sinds vorig jaar gaat de raid in de tegenovergestelde richting.
Het is constant klimmen en dalen, de semois volgend. Niks van asfalt, enkel rots en mud. success ermee.
Ik zoek nog een startbewijs, als er iemand nog een heeft, laat maar weten via pb ofzo.
We hebben het afgepijlde parcours afgelegd op een andere datum dan de raid en een paar keer foutgereden.
Sinds vorig jaar gaat de raid in de tegenovergestelde richting.
Het is constant klimmen en dalen, de semois volgend. Niks van asfalt, enkel rots en mud. success ermee.
Ik zoek nog een startbewijs, als er iemand nog een heeft, laat maar weten via pb ofzo.
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
Zou ik durven starten met mijn semislick de geax mezcal of beter met mijn a/t's van michelin!
om op heel wat vragen een iet of gebundeld antwoord te geven:
1/ nie wakker liggen van betaling ja / of nee, gewoon bewijs van overschrijving meenemen
.
2/ banden: als der iet of wa noppen op staan moet het wel lukken...t'zal er redelijk droog bijliggen op enkele typisch natte stroken na....veel bosgrond, en rotsachtige ondergrond.
3/ golven doet het parcours nie echt...eerder een opeenvolging van korte steile knikken (hoewel er ook wa langere tussen zitten).
4/ de 90 km is de zwaarste lus...de 70 van uitzicht en omgeving de mooiste
5/ de 130 is de 40 (vlot bollend) + 90 (een iet of wa minder vlot bollend), vorig jaar was men gemiddelde na de 40 km een 21 /u na de 130 een 15 en een klets
6/ hoogtemeters: de 70 rond de 1400, de 90 rond 2.200, de 40 een 500
succes in ieder geval en tot onderweg...hoewel ik waarschijnlijk als 1 der laatste de tent zal inknallen
1/ nie wakker liggen van betaling ja / of nee, gewoon bewijs van overschrijving meenemen
2/ banden: als der iet of wa noppen op staan moet het wel lukken...t'zal er redelijk droog bijliggen op enkele typisch natte stroken na....veel bosgrond, en rotsachtige ondergrond.
3/ golven doet het parcours nie echt...eerder een opeenvolging van korte steile knikken (hoewel er ook wa langere tussen zitten).
4/ de 90 km is de zwaarste lus...de 70 van uitzicht en omgeving de mooiste
5/ de 130 is de 40 (vlot bollend) + 90 (een iet of wa minder vlot bollend), vorig jaar was men gemiddelde na de 40 km een 21 /u na de 130 een 15 en een klets
6/ hoogtemeters: de 70 rond de 1400, de 90 rond 2.200, de 40 een 500
succes in ieder geval en tot onderweg...hoewel ik waarschijnlijk als 1 der laatste de tent zal inknallen