02.09-Ichtegem (W.Vl.) Vl. Leeuwentocht -Prov. Kampioenschap

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
stevens racing
Mountainbiker

Post by stevens racing »

uitslagen en eindklassement op www.visachronochallenge.be :wink:
kben uiteindelijk 10de geworden in het eindklassement dus moet ik nog 10euro krijgen maar ik zal er waarschijnlijk naar kunnen fluiten aangezien ik niet ben gebleven voor de prijsuitreiking :roll:
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Grappig, Hertveld wordt Gertveld in Ichtegem :P

Enfin voorlaatste of zo, op 5 km van de meet hing mijn latexbandje eraf. En geen binnenband bij, gelukkig door tochters geholpen. Ook nog ns verloren gereden.

Ik dacht dat ik niet slecht reed, maar zou toch maar rond de 1u55 zijn uitgekomen, met een groepke rijd je wel sneller zoals gebleken.

Geen sterk parcours maar dat weet je als je ginder bolt. Wat ik schandalig vond is dat er geen seingever te bespeuren viel op deze omloop, met toch wel veel kruispunten.

Ik vind het nogal altijd een leuk initiatief, maar wedstrijden vragen toch iet of wat omkadering qua beveiliging.
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

heb net ontdekt dat ik normaal 36 ste moet staan in het algemeen klassement maar sta nu pas 65 doordat ze mijn resultaat van ichtegem er niet hebben bijgeteld.

Hierbij een vriendelijk mail gestuurd naar de bond om dit recht te zetten + nog eens aangehaald dat dit zeker niet de 1ste blunder is van de bond!

Hopelijk volgt er reactie en wordt dit rechtgezet!

groeten
Post Reply