ROC D'AZUR 2006

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
carenvandijk
Mountainbiker

Post by carenvandijk »

wij hebben nog een huisje beschikbaar in september en oktober 2006 tijdens Roc d'Azur

geschikt voor 4 personen
gelegen op 4 km van Base Nature (startplaats)
warme bakker en 2 hypermarchés op 1800 meter
overdekt terrasje, tuin, afgesloten parkeerplaats naast het huisje

inclusief gebruik handdoeken bedden- en linnengoed, gas water en licht
€ 325 per week
€ 55 per nacht

meer uitgebreide informatie? neem dan even contact op via mail of bel even: 0031 (0) 24 344 52 17
carenvandijk
Mountainbiker

Post by carenvandijk »

carenvandijk wrote:wij hebben nog een huisje beschikbaar in FREJUS in september en oktober 2006 tijdens Roc d'Azur

geschikt voor 4 personen
gelegen op 4 km van Base Nature (startplaats)
warme bakker en 2 hypermarchés op 1800 meter
overdekt terrasje, tuin, afgesloten parkeerplaats naast het huisje

inclusief gebruik handdoeken bedden- en linnengoed, gas water en licht
€ 325 per week
€ 55 per nacht

meer uitgebreide informatie? neem dan even contact op via mail caren.vandijk@12move.nl of bel even: 0031 (0) 24 344 52 17
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

Ik probeer me momenteel nog in te schrijven, maar wat is eigenlijk het 'pack roc 'd azur' ?
Peter G
Mountainbiker

Post by Peter G »

Meest voordelige oplossing als je meerdere dagen wil rijden. Het pack laat je toe om 3 ritten te rijden naar keuze, bvb de marathon op vrijdag, een rando op zaterdag en de roc op zondag ... Andere combinaties ook mogelijk natuurlijk.

Zelfs al rijd je maar 2 ritten, het blijft interessant, ter plaatse verkoop je dan 1 ticket, het is daar toch volzet (bijna zeker). Je gaat een paar uur voor de start naar de inschrijving en vind daar nagenoeg zeker gegadigden die voor het bordje 'complet' staan. (zo deden wij het vorig jaar toch).
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

Tickets staan reeds te koop.

Tijdens de GRG in Bouillon is mijn bikemakker ferm gevallen met als resultaat: Gebroken pols..

2 Pack Roc tickets te koop dus voor 60 Euro 't stuk(Vrijdag Roc Marathon, Zaterdag ritje van 22km om de beentjes eens te strekken en Zondag de Roc zelf)

Luc
jo
Mountainbiker

Post by jo »

der zijn al 1300 man voor de marathon , haha kem nog gewete dat er maar 400man ofzo iets starte
KWBiker
Mountainbiker

Post by KWBiker »

Vraagje :

Ik rijd vooraan met een NN 1.8 en achteraan skinny jimmy. Loont het de moeite om te investeren in een NN 2.1 ?

Moet ge van materiaalkeuze of voeding nog ergens op letten ?

Greetz,

kwbiker
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Het is daar enkel steen , rots kwa ondergrond .
En tijdens de roc classic rijden er missschien 150 soorten banden rond , en kwa vlo's ziet ge ook vanalles hoor , citybikes , vlo's van voor den oorlog .

Kwa banden , ge moet er u gewoon goed bij voelen .
Ik zelf zou met geen 1.8 rijden , ik rij liever met 2.0 ,2.1 en niet te hard opblazen ( bij tubless ) .

Ik weet nog niet goe waarmee ik ga rijden BB ofwel tubless , rij nu al gans e zomer met BB . Kwa band is het zeker Phyton .
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

Heeft er iemand een contactadres (telefoonnummer) voor de Roc?
Ik heb mijn tickets doorverkocht maar heb deze tickets nog niet ontvangen via de post. Ik vermoed dat ik ze op de Roc zelf zal moeten afhalen maar wil toch eerst eens informatie inwinnen bij de organisatie over hoe ik dit best aanpak.

Iemand advies / ervaringen ?

Op mijn vragen via het contactformulier op de site (mail) krijg ik geen reactie.
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

KWBiker wrote:Vraagje :

Ik rijd vooraan met een NN 1.8 en achteraan skinny jimmy. Loont het de moeite om te investeren in een NN 2.1 ?

Moet ge van materiaalkeuze of voeding nog ergens op letten ?

Greetz,

kwbiker
belangrijker dan welke banden...
zijn de bandenplakkers/binnenbanden/fietspomp
op de startlocatie liggen miljoenen doorntjes #-o
Post Reply