camping halliru...klein en op 500 vlakke meters van de start;-)Pietje wrote:Iemand een idee of we daar ergens kunnen kamperen?
10/09/2006 grand raid godefroy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
Post by Quadrifoglio »
Iemand een ticketje voor de GRG110 overnemen? Ik geef forfait.
Interesse? Stuur een mailke...
- Via Ferrata
- Mountainbiker
Re: betaling , man man
Post by Via Ferrata »
Ik zit met hetzefde probleem en mijn gewone overschrijving ging gisteren pas door voor de 70km. Hopelijk mag ik meedoen, ik zie het eerder als een mooie TT.rockrider wrote:alleen het inschrijven is hier al een serieus probleem geweest !
Ik heb vorige week verschillende keren geprobeerd om dat on-line inschrijvingsformulier in te vullen, maar had daar steeds problemen mee: dit wilde precies om één of andere reden niet verstuurd worden. Ik heb het daarom steeds opnieuw geprobeerd, dus misschien is dit uiteindelijk wel gelukt .... ik weet het niet ? Ik heb wel mijn bedrag overgeschreven : 33 euro en hoop dus dat men hiermee rekening houdt met daarbij vermelding van mijn naam en het aantal kilometers dat ik wens te rijden.
vele groetjes
s
Ja, voor in te schrijven zijn ze niet van de snelste maar aangezien dat het m'n 4de keer is dat ik mee doe weet ik dit ondertussen al.... ikheb me ingeschreven begin juli en na 2weken kreeg ik bevestiging en startnummer.
Gewoon op tijd inschrijven jongens, jullie zijn niet de enigen die willen inschrijven en als je wacht tot op de laatste dag om dit te doen kan je niet verwachten dat je 3 dagen er na al bericht krijgt. Zo'n rit brengt heel wat met zich mee.
Bewijs van betaling meenemen en hopen dat ze een chip voor je klaarliggen hebben en volgend jaar gewoon een maand vroeger inschrijven.
Veel sucses, ik ga voor de 4de keer de 110 doen: ligt perfect binnen de mogelijkheden en zit ik niet stikkapot bij aankomst. Zo blijft het leuk. De drankvoorraden vielen vorig jaar inderdaad wat tegen, hopelijk zijn ze deze keer beter voorzien.
Gewoon op tijd inschrijven jongens, jullie zijn niet de enigen die willen inschrijven en als je wacht tot op de laatste dag om dit te doen kan je niet verwachten dat je 3 dagen er na al bericht krijgt. Zo'n rit brengt heel wat met zich mee.
Bewijs van betaling meenemen en hopen dat ze een chip voor je klaarliggen hebben en volgend jaar gewoon een maand vroeger inschrijven.
Veel sucses, ik ga voor de 4de keer de 110 doen: ligt perfect binnen de mogelijkheden en zit ik niet stikkapot bij aankomst. Zo blijft het leuk. De drankvoorraden vielen vorig jaar inderdaad wat tegen, hopelijk zijn ze deze keer beter voorzien.
Betalingsbewijsje meebrengen en alles komt in orde. Hebben altijd nog wat nummertje in overschot liggen. Althans zeker voor de langere afstanden. Tot dusver werd alles manueel bijgehouden geen chips en dergelijke.
Heb zelf ook nog niks ontvangen, wacht meestal tot de laatste weken om in te schrijven kwestie van bij eventuele kwetsuren of geen goesting geen geld weg te gooien.
Het komt allemaal in orde.
Heb zelf ook nog niks ontvangen, wacht meestal tot de laatste weken om in te schrijven kwestie van bij eventuele kwetsuren of geen goesting geen geld weg te gooien.
Het komt allemaal in orde.
- kamikeli
- Mountainbiker
- Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)
Freezy,freezy wrote:Hier ook nog een ticket te koop, voor de 160km. Van de Houffamarathon tot gisteren buikgriep gehad, de benen zijn volledig leeg. Denk niet dat dat nog goed komt tegen zondag.
Ge kunt altijd van 't parcour gaan hé als 't te moeilijk wordt. Rudy zoekt nog een aantal kopmannen voor de 160km. Ikzelf probeer mijn tempo te rijden en hopelijk blijf ik gespaard van materiaalpech. De benen zijn op dit moment nog goed...hopelijk blijft dit zo!
@ rockrider: Bij het inschrijven moet je twee maal klikken op verzenden. Blijkbaar een fout in hun programma. Ik kreeg dag na inschrijving een bevestiging via mail. Een week later kreeg ik uiteindelijk een mail met mijn plaatnummer. Blijkbaar wel niet zoveel inschrijvingen voor de 160km. Ben de 92ste!! Hopelijk komt daar toch nog wa volk.
Greetz
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
Post by Quadrifoglio »
verkocht!Quadrifoglio wrote:Iemand een ticketje voor de GRG110 overnemen? Ik geef forfait.
Hoi Iedereen,
Dit is mijn eerste keer dat ik met een marathonrit meedoe en heb me ingeschreven voor de 90 km.De dag zelf vertrek ik van thuis uit naar Bouillon,hoeveel vroeger moet ik daar aanwezig zijn om mijn nummer e.d. af te halen?
Het is een nieuwe ervaring voor mij ook op het gebied van kilometers dus alle tips zijn nog welkom,had er trouwens graag mijn R.R.bandjes opgelegd maar heb nog twijfels i.v.m. platrijden.
Groeten,
Herman.
Dit is mijn eerste keer dat ik met een marathonrit meedoe en heb me ingeschreven voor de 90 km.De dag zelf vertrek ik van thuis uit naar Bouillon,hoeveel vroeger moet ik daar aanwezig zijn om mijn nummer e.d. af te halen?
Het is een nieuwe ervaring voor mij ook op het gebied van kilometers dus alle tips zijn nog welkom,had er trouwens graag mijn R.R.bandjes opgelegd maar heb nog twijfels i.v.m. platrijden.
Groeten,
Herman.