Iemand ervaring met deze vork ?
Ik zou mijn MTB willen upgraden en dit lijkt me een goeie keuze, vork is niet te zwaar en kost maar 300 €.
Maar goed, toch eventjes luisteren naar de kenners !
Rock Shox Duke race
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Okee bedankt, zoek even verder, heb hem nu wel al gevonden aan 250 €.van_hoof wrote:ik rijd ermee, goede vork maar wordt al sinds 2005 niet meer gemaakt, dus 300€ lijkt me nogal een overdreven prijs, trouwens de duke is qua binnenwerk identiek aan de recon. Ik vind het zijn 300€ niet echt waard, dan kan je naar mijn mening beter 60€ meer uitgeven voor een reba race.
Ik heb me vorig jaar 1 vd laatste duke's aangeschaft, nen 2005 SL met pop loc, omdat de Reba toen nog geen vbrake nokken had. Ben hier héél tevreden van,goede werking, stijf en licht (1590 gr, zelf gewogen) nieuwprijs zat toen rond de 400 €. Een team versie vd duke is er bij mijn weten wel nooit geweest
Je had de duke, c, xc, sl en dan nog de u-turn c,xc en sl. Tot 04 is er ook een raceversie geweest.