koersbroek type assos
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- gamutter
- Mountainbiker
- Location: Epic S-w carb - Sjump S-w carb - Sjumper M4 - Roubaix Pro D-Ace
Ik heb ook een paar Assos broeken, maar ik vrees dat ze in de toekomst toch meer problemen gaan krijgen om ze verkocht te krijgen.
Ook de goedkopere merken werken met zemen van variabele dikte. Zo heb ik bvb een korte broek van Ultima (clubbestelling) van ca 50 euro en die mag er ook wel zijn. Ook Vermarc voor op de koersfiets is ok.
Op de duur wordt het prijsverschil zodanig hoog dat het kwaliteitsverschil niet meer in verhouding is.
De been- en armstukken van Assos vind ik kwalitatief en vooral qua snit zeer hun geld waard. Passen perfect en zakken niet af zoals bij andere merken nogal het geval is.
Ook de goedkopere merken werken met zemen van variabele dikte. Zo heb ik bvb een korte broek van Ultima (clubbestelling) van ca 50 euro en die mag er ook wel zijn. Ook Vermarc voor op de koersfiets is ok.
Op de duur wordt het prijsverschil zodanig hoog dat het kwaliteitsverschil niet meer in verhouding is.
De been- en armstukken van Assos vind ik kwalitatief en vooral qua snit zeer hun geld waard. Passen perfect en zakken niet af zoals bij andere merken nogal het geval is.
Last edited by gamutter on Sun 15 Jun 2008 16:14, edited 1 time in total.
ziet er zéér goed uit, thanks for the tip(s)fets wrote:Beste broek waar ik tot nu toe al mee heb gereden (en nog altijd, is heel slijtvast) is de fietsbroek van SUGOI.
Check hier ook http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... ight=sugoi
-
Gomez
- Mountainbiker
Net als bij zadels moet je ook koersbroeken uitproberen en passen. Ik heb verschillende koersbroeken van Sugoi, Pearl izumi, Assos, Giorgiana, ultima en gore en ze zitten allemaal anders. Ik koop doorgaans de duurdere modellen dus erg vergelijkbaar. Ik vind de Assos zeem goed, maar zeker niet het fijnste zitten. De Zeem heeft de neiging om in je bilnaat te kruipen en dat irriteert. Persoonlijk vind ik Sugoi, Pearl Izumi en Giorgiana het fijnst zitten. Kortom; staar je niet blind op Assos. Wat bij Assos kleding en broeken wel absoluut het beste is, is de pasvorm en het oog voor detail. Assos kleding is en blijft een uitstekend produkt.
- carl hungus
- Mountainbiker
Post by carl hungus »
bijna oost-vlaanderen: primator in zwijndrecht.
doorlopende korting op kleding. goedkoopste assos 104 euro min 15% = 88,4 €
doorlopende korting op kleding. goedkoopste assos 104 euro min 15% = 88,4 €