boze brief WK mtb
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- EL_NOPPES
- Mountainbiker
maar ge moeter wel voor betaleTomski wrote:op www.cycling.tv zijn mooie beelden tezien van alle wedstrijden en op www.sf.tv staat ook een verslag van het wk en van nog veel meer mtb wedstrijden van 2006.
- hydrus
- Mountainbiker
- Location: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel
Maak zelf anders eens een weekrooster voor 2 zenders waar genoeg tijd is voor sport, waar voetbal niet wegvalt (dan krijg je geen 7000 maar 70000 mails), waar wielrennen z'n plaatsje heeft, waar tennis aan bod komt, waar Everts weer de anderen van het scherm mag vegen, en ondertussen ook de anderen naar hun soap kunnen kijken of mee kunnen spelen met hun quiz.
Op een bepaald moment zal er zo'n groot media-aanbod komen dat de kijker niet meer zal kunnen kiezen, dan pas heb je een probleem. (veel meer aanbod dan vraag = instorten van de markt als er geen ander systeem komt) Dit is een van de leuke vele luxe-problemen die ons kapitalistisch wereldje kent.
Ik stel voor dat je zelf gaat kijken naar al de wedstrijden die je wil zien (ik hoop dat je genoeg in je portefeuille hebt zitten om 'van de bank' te leven) Dan breng je pas echt iets op voor je sport.
Op een bepaald moment zal er zo'n groot media-aanbod komen dat de kijker niet meer zal kunnen kiezen, dan pas heb je een probleem. (veel meer aanbod dan vraag = instorten van de markt als er geen ander systeem komt) Dit is een van de leuke vele luxe-problemen die ons kapitalistisch wereldje kent.
Ik stel voor dat je zelf gaat kijken naar al de wedstrijden die je wil zien (ik hoop dat je genoeg in je portefeuille hebt zitten om 'van de bank' te leven) Dan breng je pas echt iets op voor je sport.