Strandrace Bredene 1/10/06
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
steffenson
- Mountainbiker
Strandrace Bredene 1/10/06
Post by steffenson »
Beste Bikers,
ik doe zaterdag 1 oktober de strandrace in Bredene. Zijn ers oms mensen die wat info over het parcour hebben?
Alvast bedankt
Grtjs
ik doe zaterdag 1 oktober de strandrace in Bredene. Zijn ers oms mensen die wat info over het parcour hebben?
Alvast bedankt
Grtjs
-
*Phaedrus*
- Mountainbiker
Post by *Phaedrus* »
Ik ken het parcours van de duo-race van de Twins ook niet. Is dit ergens online te vinden?
Wat is de verhouding dijk-asfalt-strand-los zand?
Kan ik starten met Schwalbe super moto's of kies je hier beter voor banden met wat profiel?
Ik kijk er in elk geval naar uit, want rond het fort en de Twins zijn er vette hellingetjes. Zal er daar ook gereden worden?
alvast bedankt,
grtn
Kan ik starten met Schwalbe super moto's of kies je hier beter voor banden met wat profiel?
Ik kijk er in elk geval naar uit, want rond het fort en de Twins zijn er vette hellingetjes. Zal er daar ook gereden worden?
alvast bedankt,
grtn
ik ging de strandraces wat links laten liggen om het materiaal te sparen maar zondag toch Oostende gereden (weliswaar ni echt goe gereden maar wel veel fun) en toch terug zin in Bredene, dus ik heb me ingeschreven, weet er iemand nu iets meer over het parcours?
In Oostende mogen ze blijkbaar de tramrails niet meer kruisen, dus misschien ook zo in Bredene?
In Oostende mogen ze blijkbaar de tramrails niet meer kruisen, dus misschien ook zo in Bredene?
- steph
- Mountainbiker
- Location: C'dale Scalpel 29 carbon2, F2000Lefty+CAAD2 , +Tandem Lapierre
Denk niet dat ze ht volledig parcours van de Duo-race zullen gebruiken .Zie je het al voor je :zo'n "meute" bikers door de smalle duinpaadjes sturen ,da's vragen om problemen...*Phaedrus* wrote:Ik ken het parcours van de duo-race van de Twins ook niet. Is dit ergens online te vinden?
alvast bedankt,
grtn