Strandrace Bredene 1/10/06

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
steffenson
Mountainbiker

Strandrace Bredene 1/10/06

Post by steffenson »

Beste Bikers,

ik doe zaterdag 1 oktober de strandrace in Bredene. Zijn ers oms mensen die wat info over het parcour hebben?
Alvast bedankt

Grtjs
robin
Mountainbiker

Post by robin »

wel ik doe zeker mee,ik khen het strand daar als m'n broekzak en de duinen ook,het is mijn thuisbasis,ik heb al horen ergens horen vallen dat het parcour bijna hetzelfde zou zijn als de duo raid van de twins,maar daar ben ik heel voorzichtig mee.

we zullen zien e
Steven H
Mountainbiker

Post by Steven H »

idem hier.

Ik ga daar ook aan de start verschijnen, nu hopen dat het windstil en stralende zon is. 8)

Ik ga dan tenminste geen super surf-dag missen :cry:
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Ik doe ook mee maar ist met voorinschrijving zo?
easyrider
Mountainbiker

Inschrijving dames

Post by easyrider »

Moeten de dames zich hier inschrijven voor de grote afstand of terug de kleine afstand ??? Tis omdat ik afwacht voor de inschrijving van mijn vriendin.
*Phaedrus*
Mountainbiker

Post by *Phaedrus* »

Ik ken het parcours van de duo-race van de Twins ook niet. Is dit ergens online te vinden?
Wat is de verhouding dijk-asfalt-strand-los zand?
Kan ik starten met Schwalbe super moto's of kies je hier beter voor banden met wat profiel?

Ik kijk er in elk geval naar uit, want rond het fort en de Twins zijn er vette hellingetjes. Zal er daar ook gereden worden?

alvast bedankt,
grtn
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

ik ging de strandraces wat links laten liggen om het materiaal te sparen maar zondag toch Oostende gereden (weliswaar ni echt goe gereden maar wel veel fun) en toch terug zin in Bredene, dus ik heb me ingeschreven, weet er iemand nu iets meer over het parcours?

In Oostende mogen ze blijkbaar de tramrails niet meer kruisen, dus misschien ook zo in Bredene?
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

Voila ingeschreven voor Bredene!

Hopelijk heb ik meer geluk in mijn 2de race, dwz deze keer géén materiaalpech aub.

Als je de 5 strandraces van het kustcriterium rijdt, word je dan automatisch in de eindstand opgenomen?
steph
Mountainbiker
Location: C'dale Scalpel 29 carbon2, F2000Lefty+CAAD2 , +Tandem Lapierre

Post by steph »

*Phaedrus* wrote:Ik ken het parcours van de duo-race van de Twins ook niet. Is dit ergens online te vinden?
Wat is de verhouding dijk-asfalt-strand-los zand?
Kan ik starten met Schwalbe super moto's of kies je hier beter voor banden met wat profiel?

Ik kijk er in elk geval naar uit, want rond het fort en de Twins zijn er vette hellingetjes. Zal er daar ook gereden worden?

alvast bedankt,
grtn
Denk niet dat ze ht volledig parcours van de Duo-race zullen gebruiken .Zie je het al voor je :zo'n "meute" bikers door de smalle duinpaadjes sturen ,da's vragen om problemen... #-o
Post Reply