Patrick Meersschaert verlengt wereldtitel in Canada.

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Girlpower
Mountainbiker

Post by Girlpower »

De voorbije nacht is Waaslander Patrick Meersschaert in het Canadese Sun Peaks opnieuw wereldkampioen mountainbiken masters geworden. Ook vorig jaar keerde hij met die titel terug.
Op een prachtige, maar zware omloop met enorm veel afdalingen en steile hellingen, had Patrick een voorsprong van 1 min 15 op de Fransman Mallot. Reeds voor het WK meldde hij al dat het parcours hem lag. De wedstrijd werd er ook gereden bij een temperatuur van 30 graden.

bron: De Wielergazet

=D> =D> =D> =D> goe bezig Patrick =D> =D> =D> =D>
Nen hele dikke proficiat :wink:
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

Patrick is een sympathieke bescheiden gast die meer dan een serieus pakske kan fietsen. Een dikke proficiat aan een groot kampioen, en blijven gaan hé Patrick.....

=D> :-D =D>
Guest

Post by Guest »

schitterend!
gefeliciteerd Patrick
=D>
fietskampioen007
Mountainbiker

Post by fietskampioen007 »

proficiat man!
tot woensdag
woensdag staat hij al weer mooi les te geven op mijn school
en hij is mijn titularis :-D :wink:
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

applaus! Met Kenny nu 2 kampioenen in onze rangen
marge
Mountainbiker

Post by marge »

Fantastisch =D> =D> =D>
We mogen heel trots zijn.

Toch een beetje jammer dat er hier op het forum zo weinig respons komt op zijn wereldtitel.
Als FM verse lucht in zijn banden doet, dan zijn hier in dezelfde tijdsspanne 3 pagina's gevuld.
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Ik heb Patrick leren kennen in Graz bij de europese kampioenschappen marathon.We zaten samen in het hotel.Na zen wedstrijd glunderde hij en was duidelijk blij met zen conditie.Maandagmorgen om 7 u deed hij al een recuptraining,in de namiddag nog 2 uurtjes erbij en dinsdagmorgen om 5u45 was hij terug weg voor 2 uurtjes training want in de namiddag moest hij zen vliegtuig nemen.Ik heb hem nog gebeld voor zen vertrek om hem veel geluk te wensen voor de verlenging van zen wereldtitel en hij klonl zeer optimistisch.Ik ben echt blij dat hij zen wereldtitel verlengd heeft,want onderschat het niet wat die man ervoor moet opbrengen.
Nen dikke proficiat en hopelijk krijgt patrick wat meer aandacht in de pers.Want een wereldkampioenen die mag toch eens in de bloemetjes worden gezet.
dr paaj
Pro

Post by dr paaj »

Patrick glunderd altijd volgens mij, wanneer hij op zijn bike zit. Ik heb hem laatst gezien en vanaf het moment dat hij technisch kan rijden is er een glimlach van oor tot oor te zien.

Gefeliciteerd Patrick, well done.
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

Ook via dit forum nog eens een geweldige proficiat met zijn verlengde titel!!
Jammer genoeg heeft hij de kwaliteiten die hij enkel op échte bikeparcours tot z'n recht kan laten komen, vandaar allicht dat hij in België niet zozeer als wereldkampioen aanzien wordt vrees ik :bounce:
alleszins zijn er weinigen zo'n controle over een fiets gegeven !!

proficiat..
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Ja Patje =D> =D> =D> dikke proficiat hé :wink:
Post Reply