ostend beachrace 3 september 2006
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
beachrace
vooreerst spoedig herstel aan filip gewenst,slechte start gehad maar toch zonder al te veel moeite in kopgroep geraakt,als ge u af en toe zo n beetje kon wegsteken ging da nog redelyk(alle,de 1e ronde toch)tegen de wind in,met de wind mee was het echt vliegen,de 1e golfbreker nam ik zo full speed,amai ik raakte geen grond,daarna wyselyk een beetje kalmer geworden,nog enkele malenover t stuur met myn baanbandekes,t maakt toch n heel verschil uit zag ik wel met die strandbanden om door t los zand te ryden,tevreden,uitslag157e,en 41e in de masterklasse ,koud doucheken achteraf was iets minder 
Last edited by sofeurken on Mon 04 Sep 2006 11:22, edited 2 times in total.
- Ward #3
- Mountainbiker
ongelooflijk, zo'n beachrace.
Ik was ook onder de indruk van de val van Filip. Ik vond het spijtig van de wind, op die manier werd het deelnemersveld in groepjes verdeeld. Altijd rond de 75 gehangen, maar toen mijn vrijwiel plots begon door te trappen ben ik in het volgende groepje gesukkeld. Alleen rijden was echt niet te doen. Op de trappen en in het zand kon ik wel wat verschil maken, maar dat haalde toch niet uit als je terug windop moest. Echt samenwerken was er niet bij in zo'n groepje.Als je echt ronddraait met je groepje kan je nog een gat dichtrijden, maar anders niet. Ik ben 87e geëidigd na een spurt (echt waar) waar ik meer dan tereden mee ben, als je weet dat ik amper 100 km per week train.
Ik was ook onder de indruk van de val van Filip. Ik vond het spijtig van de wind, op die manier werd het deelnemersveld in groepjes verdeeld. Altijd rond de 75 gehangen, maar toen mijn vrijwiel plots begon door te trappen ben ik in het volgende groepje gesukkeld. Alleen rijden was echt niet te doen. Op de trappen en in het zand kon ik wel wat verschil maken, maar dat haalde toch niet uit als je terug windop moest. Echt samenwerken was er niet bij in zo'n groepje.Als je echt ronddraait met je groepje kan je nog een gat dichtrijden, maar anders niet. Ik ben 87e geëidigd na een spurt (echt waar) waar ik meer dan tereden mee ben, als je weet dat ik amper 100 km per week train.
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
hier een vermoeide 46 er;
heb eerste ronde mijn zoontje uit de wind gezet. Natuurlijk heel achteraan beland. Hij stopte aan 24km.
En dan de rest beginnen. nen plezante Hollander die wieltje zuigt maar elf nooit eens overnam. heb dan een busje proberen te organiseren maar iedereen loste en gaf op bij het begin van de laatste ronde. Dus stond er alleen voor als hekkensluiter.
Maar veel sympathieke gasten en de 3 squadboys begeleidden me voor de laatset ronde. En ge moogt gerust zijn: met mijne 2 meter(lengte zonder helm) en 103 kg vangt ge serieus wind.. Maar de pedaalslag ging heel regelmatig, hartje sloef continu 150 en zo toch met applaus van de overgeschoten kijkers aangekomen als LAATSTE.
Toofe dag met voldoening, maar hopelijk de volgende keer met iets minder wind.
heb eerste ronde mijn zoontje uit de wind gezet. Natuurlijk heel achteraan beland. Hij stopte aan 24km.
En dan de rest beginnen. nen plezante Hollander die wieltje zuigt maar elf nooit eens overnam. heb dan een busje proberen te organiseren maar iedereen loste en gaf op bij het begin van de laatste ronde. Dus stond er alleen voor als hekkensluiter.
Maar veel sympathieke gasten en de 3 squadboys begeleidden me voor de laatset ronde. En ge moogt gerust zijn: met mijne 2 meter(lengte zonder helm) en 103 kg vangt ge serieus wind.. Maar de pedaalslag ging heel regelmatig, hartje sloef continu 150 en zo toch met applaus van de overgeschoten kijkers aangekomen als LAATSTE.
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
hier een vermoeide 46 er;
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Toch fantastisch dat de uitslagen nu al beschikbaar zijn hé?
Waarschijnlijk zit "den bond" er voor niets tussen zeker?
Waarschijnlijk zit "den bond" er voor niets tussen zeker?