Filip's gastenboek.

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Filip

eerst en vooral ook proficiat met je boek die ik heb van je van op het Expo Velo salon, om mij een echt leesboek te doen lezen moet ge al heel wat doen maar de jouwe doet me gewoon lezen, ik had vroeger al veel respect voor jou maar deze is nu alleen maar gestegen.

tja die donkere periode die nu voorbij is laat dat achter je en kijk tegemoet in de toekomst en ik hoop van harte dat je terug je plaats inneemt aan de top.
ge zult me nog meer dan genoeg tegenkomen met mijn digicam in de hand op enkele wedstrijden.

Gizmo aka David 8)
Guest

Post by Guest »

Let op..het gastenboek is beperkt houdbaar en zal donderdag verdwijnen. Dan zal ik alle post verzamelen. Diegene die toch nog wenst te posten kan dit enkel nog via PB aan mij doen.
Girlpower
Mountainbiker

Post by Girlpower »

Filip...go for it and don't look back.

Kijk niet terug op je verleden;
met modder aan je vleugels zul je nooit kunnen vliegen

Moed staat aan het begin van de daad;
Geluk wacht bij zijn voltooiing

Heel veel succes met je strijd tegen de pessimisten die kwaadaardige roddels en onjuiste veronderstellingen de wereld in zullen sturen. Laat dit je nog meer kracht en doorzettingsvermogen geven zodat hun mond gesnoerd wordt.
En onthoud dat er altijd mensen voor je klaar staan die wel honderd procent in je geloven zoals de vele fans die je steeds zullen steunen door goede en slechte tijden.

Go on...and stay my hero :wink:

Mireille
eldec
Mountainbiker

Post by eldec »

Beste Filip,

In mijn ogen ben je de beste mountainbiker van de wereld.
Ik vond het ook zeer fair dat je zo eerlijk was in verband met je positieve controle

Keep on biking!

MVG

eldec
Post Reply