DUNLOP spinner
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
- traptemzelf
- Mountainbiker
Post by traptemzelf »
Toevallig heb ik een dunlop spinner gekocht en ben er zeer tevreden van... het is niet het foldermodel maar de tweede die ze hebben.
Ik heb lang de kat uit de boom gekeken en prijzen vergeleken, andere modellen kosten misschien half zoveel maar zijn dan ook maar half zo sterk!
Ikzelf weeg ruim 90 kilo en toch blijft de spinner perfect stabiel...
Ik heb lang de kat uit de boom gekeken en prijzen vergeleken, andere modellen kosten misschien half zoveel maar zijn dan ook maar half zo sterk!
Ikzelf weeg ruim 90 kilo en toch blijft de spinner perfect stabiel...
- freaky_biker
- Mountainbiker
- Location: thompson pro team>>lx, sid sl, zyzzx cross atack wielen, ...
Post by freaky_biker »
ik zou zelf geen spinner kopen voor thuis, omdat ik denk dat ik de spinner niet vaak zou gebruiken, gewoon omdat het saai word zo op u eentje,... Wat ik wel zou doen is een fitnessabo te pakken en groepslessen spinning te volgen, veel plezanter als der een schoon madam voor u zit die zegt wa ge moet doen 
- Fully Fetzl
- Mountainbiker
Post by Fully Fetzl »
al eens gezien wat zo'n lessenreeks kost ????!!!!
da mag dan nog een heel schoon madam zijn....
da mag dan nog een heel schoon madam zijn....
- freaky_biker
- Mountainbiker
- Location: thompson pro team>>lx, sid sl, zyzzx cross atack wielen, ...
Post by freaky_biker »
mja is wel redelijk duur ja.. maar voor de fiets betaalt ge ook al 1000 euro als ik mij ni vergis,... een abbonement bij sportopolis (fitness, groepslessen, ...) voor een jaar kost rond de 500 euro, hangt van ouderdom af..
-
Michael Janssens
- Mountainbiker
Post by Michael Janssens »
Ik ben ook van plan om me zo'n spinningbike aan te schaffen.
Die dunlop z11 van futurumshop lijkt me dan ook de interessantste optie, maar ik vraag me af of dit nu werkelijk vergelijkbaar is met het model dat je bij de fitness of zo terug vindt.
PS: Rainman, ben jij tevreden over de bike, is de weerstand makkelijk te verzetten.
Die dunlop z11 van futurumshop lijkt me dan ook de interessantste optie, maar ik vraag me af of dit nu werkelijk vergelijkbaar is met het model dat je bij de fitness of zo terug vindt.
PS: Rainman, ben jij tevreden over de bike, is de weerstand makkelijk te verzetten.
Zijn er ook nog andere merken die kwalitatief goede spinningbikes verkopen met een degelijke prijs?
Ik zoek ene met vaste pion (zonder terugtraprem dus) en met 18kg zwaar vliegwiel (of meer evt) en zonder enig metertje voor hartslag of wat dan ook..
En waar vinden/vonden jullie die z11 van dunlop het goedkoopst ?
bedankt al
Ik zoek ene met vaste pion (zonder terugtraprem dus) en met 18kg zwaar vliegwiel (of meer evt) en zonder enig metertje voor hartslag of wat dan ook..
bedankt al
- MaC'Red
- Mountainbiker
ne spinning bike is ALTIJD zonder terugtrap en een vliegwiel van 15 kg, op de modellen bij makro en etc zit er ook dus meestal een meterke opviperke wrote:Zijn er ook nog andere merken die kwalitatief goede spinningbikes verkopen met een degelijke prijs?
bedankt al
als ge gaat spinnen in een fitness center dan staat dat er niet op want ge gaat zelfs gene tijd hebben door de work out dan in groep
Gizmo