Omgeving Gent

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
EDJE
Mountainbiker

Post by EDJE »

Heinz wrote:Yep, laat maar eens iets weten, ik woon in het centrum niet ver van de Dampoort.

Ik rij meestal woensdagavond of donderdagavond een toerke 50-60 km.Als ge zin hebt om eens mee te rijden.Vorige week ben ik naar Gavere gereden.Edje
Heinz
Mountainbiker

Post by Heinz »

En Edje, nog in Huldenberg geraakt, heb hem ook gereden. Was een hele belevenis met dat onweer!
gotcha
Mountainbiker

Post by gotcha »

Ik ga deze zaterdag de regiotoer doen, als je ook zou gaan kunnen we anders misschien afspreken, ik ben van zwijnaarde.
Heinz
Mountainbiker

Post by Heinz »

gotcha wrote:Ik ga deze zaterdag de regiotoer doen, als je ook zou gaan kunnen we anders misschien afspreken, ik ben van zwijnaarde.
Ik ga de regiotoer niet rijden, ik moet werken, dju toch! :cry:
EDJE
Mountainbiker

Post by EDJE »

Heinz wrote:En Edje, nog in Huldenberg geraakt, heb hem ook gereden. Was een hele belevenis met dat onweer!

T'zal wel zijn ,alleen de laatste 5 kilometers van de 50 km ben ik bijna verzopen.Alleen in de velden ,bliksem en hagel , de baan was aan het wegspoelen.k'Heb ze serieus genepen.Het was wel de schoonste tocht die ik in Vlaanderen heb gereden.
EDJE
Mountainbiker

Post by EDJE »

gotcha wrote:Ik ga deze zaterdag de regiotoer doen, als je ook zou gaan kunnen we anders misschien afspreken, ik ben van zwijnaarde.
Ik vertrek tussen 8 en 8h30 in Zottegem.
Heinz
Mountainbiker

Post by Heinz »

EDJE wrote:
Heinz wrote:En Edje, nog in Huldenberg geraakt, heb hem ook gereden. Was een hele belevenis met dat onweer!

T'zal wel zijn ,alleen de laatste 5 kilometers van de 50 km ben ik bijna verzopen.Alleen in de velden ,bliksem en hagel , de baan was aan het wegspoelen.k'Heb ze serieus genepen.Het was wel de schoonste tocht die ik in Vlaanderen heb gereden.
Ge moogt gerust zijn, heel de omgeving daar is het mekka voor MTBers, heb ik geluk dat mijn vriendin van daar komt, kan ik af en toe als ik eens bij de schoonfamilie ben, een TT en de vaste parcours doen.
EDJE
Mountainbiker

Post by EDJE »

Hoe zit het Heinz ,wanneer gaan we ne keer tesamen rijden????? :)
Heinz
Mountainbiker

Post by Heinz »

EDJE wrote:Hoe zit het Heinz ,wanneer gaan we ne keer tesamen rijden????? :)
Ik vrees dat deze week niet zal gaan, en volgend weekend ook niet.
(werk :roll: )
EDJE
Mountainbiker

Post by EDJE »

Heinz k'heb gezien dat ge in Oudenaarde rijd. Wanneer vertrekt ge? :P
Post Reply