ikzelf ben diegene met de rode Specialized op de foto
GRC 2006
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
@mtb grietje :
Wij zijn pas vrijdagavond omstreeks 21.45 toegekomen in ons hotel aan de finish, dus waarschijnlijk heb je iemand anders gezien. Wie weet treffen we elkaar volgend jaar wel, dan gaan we een dagje vroeger 
-
epic1975
- Mountainbiker
GRC uitgereden, in 12.00.46...
Gene supertijd, maar wel genoten. En ongelooflijk afgezien...
Door de regen was het parcours op vele plaatsen toch wel supertechnisch geworden, en zwaarder...
Voor mij eerste en laatste keer, toch voor de 131.
Misschien kom ik nog eens terug voor de korte afstand.
Wat de foto's betreft, genomen door de organisatie, weet iemand of er een systeem inzit om jouw eigen foto's te vinden, want het lijkt me anders onbegonnen werk...
Greetz
Gene supertijd, maar wel genoten. En ongelooflijk afgezien...
Door de regen was het parcours op vele plaatsen toch wel supertechnisch geworden, en zwaarder...
Voor mij eerste en laatste keer, toch voor de 131.
Misschien kom ik nog eens terug voor de korte afstand.
Wat de foto's betreft, genomen door de organisatie, weet iemand of er een systeem inzit om jouw eigen foto's te vinden, want het lijkt me anders onbegonnen werk...
Greetz
De foto's staan volgens het uur dat je er gepaseerd bent.
Ik heb de 76 uitgereden in 6u56, volgend jaar gan we beter doen
Schitterende ervaring gewoon.
@ Peter: oppassen hé, ik heb je nummerplaat
Dit is overigens een geslaagde foto van op de Lona

Ik heb de 76 uitgereden in 6u56, volgend jaar gan we beter doen
Schitterende ervaring gewoon.
@ Peter: oppassen hé, ik heb je nummerplaat
Dit is overigens een geslaagde foto van op de Lona

Last edited by kenny on Fri 27 Oct 2006 07:17, edited 1 time in total.
dat was vroeger zo, toen werkten ze samen 'fotolabo' (of zoiets) en had je gemiddeld een 4-tal foto's per rijder...nu was het allemaal een iet of wa meer low-budget (k'sta der zelfs nergens opWen! wrote:Foto's zoeken op basis van startnummer zou misschien wel héél wat handiger zijn... Foto's van bv. de marathon van Brussel zijn zo héél gemakkelijk te vinden en je krijgt ineens alle foto's die van jou gemaakt zijn.
Willy.
probleem is ook dat die nummerkes zo klein waren, ik denk dat die gasten ze zelfs gewoon niet konden lezen...Willy D wrote:dat was vroeger zo, toen werkten ze samen 'fotolabo' (of zoiets) en had je gemiddeld een 4-tal foto's per rijder...nu was het allemaal een iet of wa meer low-budget (k'sta der zelfs nergens opWen! wrote:Foto's zoeken op basis van startnummer zou misschien wel héél wat handiger zijn... Foto's van bv. de marathon van Brussel zijn zo héél gemakkelijk te vinden en je krijgt ineens alle foto's die van jou gemaakt zijn.).
Willy.