ik rij nu met swalbe black sharks maar zijn aan vervanging toe
met binnen band .
heeft iemand een betere all weather band , qua gewicht , snel baan gedrag en in de modder een âanvaardbare grip.
nieuwe banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- BEASTY
- Mountainbiker
yep,
ik zou voorstellen de schwalbe black jack rijd zalig op de weg +3bar steken en kan goed weg met een beetje modder
2 of minder bar
en dat de grip den band is van zacht rubber gemaakt en geeft dan behoorlijke grip, vooral de zijnoppen doen hun werk.
dus voor allround band zou ik dees dus aanraden.
gr
THE BEAST
ik zou voorstellen de schwalbe black jack rijd zalig op de weg +3bar steken en kan goed weg met een beetje modder
en dat de grip den band is van zacht rubber gemaakt en geeft dan behoorlijke grip, vooral de zijnoppen doen hun werk.
dus voor allround band zou ik dees dus aanraden.
gr
THE BEAST
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Daar rijdt ik nu ook al nen hele tijd mee en ben daar zeer content van.The OM wrote:of als ge er minder voor wilt betalen, michelin country trail/mud.
die kosten maar 15euro
Op de weg heb ik ze nog niet uitgetest maar off road doen ze het voortreffelijk, zeker voor deze prijs.
Grtz
Welke hebt ge, de mud of de trail? ik denk dat ik voor de winter de Mud's ga kopen. Prijs-kwaliteit zijn die gewoon niet te verslaan + ze wegen 'maar' 550gr hetgeen niet te zwaar is.Strikybart wrote:Daar rijdt ik nu ook al nen hele tijd mee en ben daar zeer content van.The OM wrote:of als ge er minder voor wilt betalen, michelin country trail/mud.
die kosten maar 15euro
Op de weg heb ik ze nog niet uitgetest maar off road doen ze het voortreffelijk, zeker voor deze prijs.
Grtz
Ik heb ook met Schwalbe Black Jack banden gereden en die zijn inderdaad super ! Om eens iets anders te proberen heb ik nu Maxxis Ignitor banden maar die slaan enorm tegen. Ik twijfel of ik binnenkort Michelin Country mud ga proberen of gewoon terug Schwalbe Black Jack. Een goede "slijtvastheid" want ik doe ook veel wegkilometers (woon-werk verkeer) en toch een verrassend goede grip off-road.
Grtz.
Grtz.