10/09/2006 grand raid godefroy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Quadrifoglio
Mountainbiker

Re: 10/09/2006 grand raid godefroy

Post by Quadrifoglio »

Willy D wrote:Hey,

zijn er hier die de grg gaan rijden en gaan kamperen op Halliru (klein campingske op 500 meter van de start)?
Heb me uiteindelijk, na lang twijfelen, vandaag alsnog ingeschreven.

Willy
Hey Willy,

Moet nog eens checken met madame, als ik ga camperen laat ik zeker nog iets weten...

GRG70 en 90 staan al op palmares en er is geen 100 dit jaar. Ingeschreven voor de 110Km dus.
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Me gisteren ook ingeschreven voor de 110 kilometer!
Hopelijk droogt het wat op dat het niet weer 110 kilometer modder rijden zal zijn dan in houffa!
Zal het proberen uit te rijden in 7 uur!
Thompe
Mountainbiker

Inshrijven

Post by Thompe »

Ik heb al een paar keer geprobeerd om mij in te schrijven maar ik heb een probleem met de aanduiding voor de betaling. Ik wil dit doen per overschrijving maar wanneer ik dat aanduid dan krijg ik de opmerking dat ik alle blauwe vakken moet invullen.

Er wordt gevraagd

Banktransfert in € t.a.v. :
Vul naam in van de opdrachtgever
Asbl Grand Raid Godefroy
N° compte IBAN : BE 34-250-0351242-90
Code BIC : GEBABEBB

Kan er iemand mij verder helpen.
Willy D
Mountainbiker

Re: Inshrijven

Post by Willy D »

Thompe wrote:Ik heb al een paar keer geprobeerd om mij in te schrijven maar ik heb een probleem met de aanduiding voor de betaling. Ik wil dit doen per overschrijving maar wanneer ik dat aanduid dan krijg ik de opmerking dat ik alle blauwe vakken moet invullen.

Er wordt gevraagd

Banktransfert in € t.a.v. :
Vul naam in van de opdrachtgever
Asbl Grand Raid Godefroy
Code BIC : GEBABEBB

Kan er iemand mij verder helpen.
de opdrachtgever zijt gij zelf (of de persoon op wiens naam de rekening staat), ge moet ook 2 keer klikken...de eerste keer pakt de grg-site dat niet aan (zo is het bij mij dan toch gelukt)
Vedette
Mountainbiker

Post by Vedette »

Vorig jaar de 70 gereden en dat was technisch niet te zwaar. ook qua Hm viel dat goe mee. Dit jaar zin in de 90 of de 110. Iemand feedback ivm techniciteit en hoogtemeters. Deze tochten gaan de andere kant op heb ik gezien.
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Vedette wrote:Vorig jaar de 70 gereden en dat was technisch niet te zwaar. ook qua Hm viel dat goe mee. Dit jaar zin in de 90 of de 110. Iemand feedback ivm techniciteit en hoogtemeters. Deze tochten gaan de andere kant op heb ik gezien.
hoogtemeters via www.zoenk.be/marathon/
dan naar wedstrijdkalender!

@PhrAcE, in 2004 (?) heb ik daar de 100km gereden, vond dat daar veel goed rijdende stukken inzaten en soms zit je op 'autostrades' Herinner mij tevens de chaotische bevoorradingen toen... posten die zonder water vallen etc ... bij deze gewaarschuwd... (gekopiëerd van 4bikers)

Voor diegene die vrezen dat het zal zijn zoals de houffamarathon: De ondergrond in Bouillon is veel rotsachtiger dan in Houffa, dus de modder zou ook veel beter moeten meevallen.

groeten
Pathos
Mountainbiker

Post by Pathos »

Hoe zit dat met die rekeningnr ?
Mijn netbanking neemt zo een lange nr niet aan . Moet ik die 34 er misschien aflaten ??
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Die BE - 34 moet weg en dan heb je het rekeningnummer!
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

Pathos wrote:Hoe zit dat met die rekeningnr ?
Mijn netbanking neemt zo een lange nr niet aan . Moet ik die 34 er misschien aflaten ??
Dat is voor iemand die uit het buitenland wil overschrijven naar deze (Belgische) rekening. Zoals reeds gezegd dus BE 34 weglaten.
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

wat een amateuristisch gedoe : als je met visa wil betalen moet je alles wel invullen en dan het scherm afprinten en die kopie naar hen doorsturen met de post #-o #-o #-o
Yeah right ! We zullen effe alle gegevens van een creditcard opsturen met de post =D>

Heb dan toch maar voor overschrijving gekozen.
Ik hoop dat de organisatie van de rit zelf ietske beter is.
Post Reply