Met of zonder slijklappen ?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
ik gebruik ook altijd een spatbord zowel voor als achteraan (alé enkel in de winter é), het merk weet ik effe niet, maar zoek ik deze namiddag wel eens op. In ieder geval blijft mijn facade wel vrij proper en heb ik zo goed als geen last van modder op mijn gezicht.
Over dat opspattende modder van uw voorligger, daar bestaat er een zeer goede remedie voor, zorg gewoon dat je altijd als eerste rijd é, zoals ikke

Over dat opspattende modder van uw voorligger, daar bestaat er een zeer goede remedie voor, zorg gewoon dat je altijd als eerste rijd é, zoals ikke
- bikerLieven
- Mountainbiker
Post by bikerLieven »
Zou dit wel willen gebruiken in extreem natte omstandigheden maar heb nu al 2 modellen in de kast liggen die mij niet aanstaan.
Probleem: achterspatbord verdraait steeds en dan heeft het geen zin meer. Zijn beiden systemen me zo'n snelsluiter. (de merken ontgaan me nu)
Wat modder deert mijn niet op mijn rug. Maar als het echt vuil water is ipv modder zijn die dingen toch wel handig.
Probleem: achterspatbord verdraait steeds en dan heeft het geen zin meer. Zijn beiden systemen me zo'n snelsluiter. (de merken ontgaan me nu)
Wat modder deert mijn niet op mijn rug. Maar als het echt vuil water is ipv modder zijn die dingen toch wel handig.
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Raar, mijn Topeak spatbord heeft (zoals ik hierboven ook al zei) ook een snelsluiting, en als je dit goed genoeg aanspant blijft het steeds op zijn plaats. Vroeger gebruikte ik een spatbord van het merk zefal (of zoiets), dit was met een schroefdop te bevestigen op de zadelpen en hoe hard je het ook maar aanschroefde, het stond na 2 minuten onverhard ook steeds volledig uit den haak.bikerLieven wrote:Probleem: achterspatbord verdraait steeds en dan heeft het geen zin meer. Zijn beiden systemen me zo'n snelsluiter. (de merken ontgaan me nu)
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Ik heb lang gereden met slijklappen vooraan onder de stuurbuis en vanachter aan de zadelpen geklikt. De voorste bevestiging is na lange tijd los gekomen en blijft nu niet meer hangen, den achterste is afgebroken bij een verkeerd manoeuver.
Daarom nu dus zonder slijklappen en om eerlijk te zijn, zo heel veel verschil maakt da nu ook weer nie. Uw kleren moeten toch elke rit in de was (zeker met dit weer) dus of daar nu een beke slijk op hangt of van boven tot onder vol, gewasse worde ze toch
Grtz
Daarom nu dus zonder slijklappen en om eerlijk te zijn, zo heel veel verschil maakt da nu ook weer nie. Uw kleren moeten toch elke rit in de was (zeker met dit weer) dus of daar nu een beke slijk op hangt of van boven tot onder vol, gewasse worde ze toch
Grtz