02.09-Ichtegem (W.Vl.) Vl. Leeuwentocht -Prov. Kampioenschap

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Thompe
Mountainbiker

Post by Thompe »

Heb ook al een e-mail gestuurd maar krijg die steeds in return als "failure", dus denk ik dat het e-mail adres niet meer bestaat.

Ook het gsm nummer geprobeerd maar dat blijkt ook een fout te bevatten want ik kwam uit bij een dame in Leuven die van de zaak totaal niet op de hoogte was en al een paar telefoons gekregen heeft.

Ik zou morgen het parcours willen verkennen maar weet dus ook niet of de bepijling al zal uitstaan.
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Niemand uit de buurt die deze organisatie kent,zodat we daar niet voor niets staan met ons tweewielerken? #-o
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

Iemand het juiste startuur.
Ik start gewoonlijk altijd om 8u en zie dat dit nu ten vroegste om 10u kan.
2 fast 2 follow
Mountainbiker

Post by 2 fast 2 follow »

Heeft er iemand al parkour verkenning gedaan? Zoja welke kleur hebben de pijlen ?? En hoe ligt het parkours erbij ??

Greetz Tot Zaterdag
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

zou ook graag eens weten hoe het parcour erbij ligt want kzal waarschijnlijk mijn geax mezcal eropleggen of mij at's van michellin, maar moet daarvoor wel eerst weten hoe het parcour erbij ligt!
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

2 fast 2 follow wrote: Zoja welke kleur hebben de pijlen ??
ik gok op oranje met witte punt :^o
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

Ik ga zaterdag ook deelnemen aan deze laatste chrono van de visa challenge.
Ik weet nog niet precies wanneer ik ga starten. Het zal waarschijnlijk ergens rond 9u zijn.

Ik heb reeds enkele malen een TT gereden in Ichtegem. Het parcours was altijd goed te doen. Ook na enkele dagen regen was het nog berijdbaar. Natuurlijk zaten er toen nog modderstroken in. Maar die waren nog goed berijdbaar. Geen plakkerige modderstroken waarvan je banden in dikte verdubbelen.

Over het algemeen is het parcours in Ichtegem licht glooiend. Buiten de Keiberg zijn er geen echte bergen in de buurt. Ten opzichte van de andere chrono's zal dit wellicht de lichtste worden in hoogtemeters maar misschien wel de zwaarste qua modder.

Tot zover mijn persoonlijke ervaring met tochten in Ichtegem
Bianchi--Driver
Mountainbiker

Post by Bianchi--Driver »

Vandaag gepasseert aan de sporthal in Ichtegem met de auto en nog niks van pijlen gezien.
Mijn deelname is nog onzeker, want ik heb teveel last aan m'n knie als ik moet mountainbike, maar we zien wel.
Alvast succes voor de anderen.
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Bianchi--Driver wrote:Vandaag gepasseert aan de sporthal in Ichtegem met de auto en nog niks van pijlen gezien.
Mijn deelname is nog onzeker, want ik heb teveel last aan m'n knie als ik moet mountainbike, maar we zien wel.
Alvast succes voor de anderen.
Weet je soms hoe de grond erbij ligt? Zou je kunnen rijden met semislicks zoals de geax mezcal of rij ik beter met mijn a/t's?
moddereter
Mountainbiker

Post by moddereter »

gisterenavond nog gaan rijden in de streek. ben wel geen pijltjes tegen gekomen maar het parcours ligt er al bij al vrij droog bij. Hier en daar een beetje modder (maar niet van dien aard waar je in wegzakt).
semi-slicks zijn zeker aan te raden.
Post Reply