02.09-Ichtegem (W.Vl.) Vl. Leeuwentocht -Prov. Kampioenschap
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Bianchi--Driver
- Mountainbiker
Post by Bianchi--Driver »
Ik ben een gewone recreant, maar zou graag eens meedoen aan die wedstrijd omdat het niet ver is. Ik ben van het geboortejaar 1989, dus mag ik nog bij de -18jarigen rijden.
Maar ik heb nog enkele vragen:
1) Kan ik alle papieren de dag zelf in orde doen, dus 's morgens bij de inschrijving?
2) Moet er iets speciaals aan de bike gebeuren?
3) Start iedereen apart of wordt er samen gestart
Alvast bedankt op voorhand
mvg Auke
1) Kan ik alle papieren de dag zelf in orde doen, dus 's morgens bij de inschrijving?
mvg Auke
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Ge kunt deze als TT rijden en starten tot 14 00 uur en als wedstrijd (veel duurder)maar voor 10 u 30' inschrijven!
Indien geen vergunning kunt ge den dag zelf met dagvergunning inschrijven,kost ietske meer dan.
Ge moet niets aan uwe fiets doen,ge krijgt een nummerbord indien ge de wedstrijd meerijdt!
En u natuurlijk aanmelden voor ge start aan de tijdscontroleur!
Vrije start voor de wedstrijd (tot 10 u 30' of 11 uur),dus wacht tot ge kunt meerijden met Rondelez of nen
anderen goeien en als ge kunt volgen zult ge zeker prijs hebben!
Indien geen vergunning kunt ge den dag zelf met dagvergunning inschrijven,kost ietske meer dan.
Ge moet niets aan uwe fiets doen,ge krijgt een nummerbord indien ge de wedstrijd meerijdt!
En u natuurlijk aanmelden voor ge start aan de tijdscontroleur!
Vrije start voor de wedstrijd (tot 10 u 30' of 11 uur),dus wacht tot ge kunt meerijden met Rondelez of nen
anderen goeien en als ge kunt volgen zult ge zeker prijs hebben!
-
Speedbuster001
- Mountainbiker
Post by Speedbuster001 »
CONCURENTIEBianchi--Driver wrote:Ik ben een gewone recreant, maar zou graag eens meedoen aan die wedstrijd omdat het niet ver is. Ik ben van het geboortejaar 1989, dus mag ik nog bij de -18jarigen rijden.
mvg Auke
Het is zeer simpel zonder vergunning, gewoon nr inschrijvingstafel van chronorace stappen, 10 euro dokken. Dan zal je wel iemand zien zitten in een tent of gewoon aan een tafel ( paar mannen van de bond). Die registreren dan je startuur ( a.d.h van startnr ), tussen elke deelnemer zitten er meestal een halve minuut a een volle minuut. Onderweg ( meestal bij de bevooradingen zul je mannen zien staan die lintjes bevestigen aan je startnr of aan je fiets (er zijn meestal een drietal controles). Bij aankomst aan de tent wordt je opnieuw geregistreerd.
Ik heb voorlopig eens een mail gestuurd naar de organisatie met enkele vragen in verband met parcours en verkenning enzo, maar geen antwoord, als hij antwoord zal ik het eens publiceren
-
Bianchi--Driver
- Mountainbiker
Ik heb ook al een mail verzonden naar de organisatie, maar krijg geen antwoord.
Alvast bedankt voor de info en we zullen wel zien wat het wordt éé
Alvast bedankt voor de info en we zullen wel zien wat het wordt éé
-
Bianchi--Driver
- Mountainbiker
Ik ben gisteren in de namiddag eens gaan kijken en er was nog niets te zien van pijlen ofzo.