10/09/2006 grand raid godefroy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
10/09/2006 grand raid godefroy
Hey,
zijn er hier die de grg gaan rijden en gaan kamperen op Halliru (klein campingske op 500 meter van de start)?
Heb me uiteindelijk, na lang twijfelen, vandaag alsnog ingeschreven.
Willy
zijn er hier die de grg gaan rijden en gaan kamperen op Halliru (klein campingske op 500 meter van de start)?
Heb me uiteindelijk, na lang twijfelen, vandaag alsnog ingeschreven.
Willy
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
Een dringend vraagske?
Wat bedoelen ze nu juist met inschrijving tot 1sep?
is dat dat je al moet betaald hebben tegen 1sep of dat gewoon ingescheven bent tegen 1sep?
groeten
Wat bedoelen ze nu juist met inschrijving tot 1sep?
is dat dat je al moet betaald hebben tegen 1sep of dat gewoon ingescheven bent tegen 1sep?
groeten
Bij het reglement staat :
11. Sluiting van de inschrijvingen : 31 augustus 2006 (indien de inschrijvingsquota nog niet werd bereikt).
De betaling van het inschrijvingsgeld moet uiterlijk op die datum binnen zijn.
@Willy, ik heb mij ook zopas ingeschreven (90 km). Ik ben wel nog aan het twijfelen of ik op de camping ga staan of een hotelleke ga boeken. Mss dat er nog wat familie en vrienden meegaan voor het weekend en dan zal het eerder een hotel worden.
Die camping, is dat een goede (lees goedkoop)?
11. Sluiting van de inschrijvingen : 31 augustus 2006 (indien de inschrijvingsquota nog niet werd bereikt).
De betaling van het inschrijvingsgeld moet uiterlijk op die datum binnen zijn.
@Willy, ik heb mij ook zopas ingeschreven (90 km). Ik ben wel nog aan het twijfelen of ik op de camping ga staan of een hotelleke ga boeken. Mss dat er nog wat familie en vrienden meegaan voor het weekend en dan zal het eerder een hotel worden.
vrij goedkoop...der is zelfs geen cafeke aanc e d r i c wrote: @Willy, ik heb mij ook zopas ingeschreven (90 km). Ik ben wel nog aan het twijfelen of ik op de camping ga staan of een hotelleke ga boeken. Mss dat er nog wat familie en vrienden meegaan voor het weekend en dan zal het eerder een hotel worden.
Ah Willy, welke afstand gaat ge doen? Ik ga starten voor de 160. Benieuwd wat het gaat geven. Sinds GRC voorlopig nog steeds gene vlo gezien. Ik geraak maar niet gerecupereerd. De hele dag door moe en nochtans al stevig uitgeslapen. Als ik die verslagen van houffa zo lees wreed content dat ik daar niet gestart ben, zou geen meter vooruit gekomen zijn.
aha, Peter, de 160 kmPeter IV wrote:Ah Willy, welke afstand gaat ge doen? Ik ga starten voor de 160. Benieuwd wat het gaat geven. Sinds GRC voorlopig nog steeds gene vlo gezien. Ik geraak maar niet gerecupereerd. De hele dag door moe en nochtans al stevig uitgeslapen. Als ik die verslagen van houffa zo lees wreed content dat ik daar niet gestart ben, zou geen meter vooruit gekomen zijn.
ook blij dat ik nie naar houffa geweest ben, k'had een gratis ticket voor de 120 maar gewoon geen goesting.