Crossmax ES?
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Dus het gewicht van de Crossmax ST (2007) zou onder dat van een Crossmax SL (2006) liggen ?Schijfrem wrote:De Crossmax XL wordt opgevolgd door de Crossmax ST. Het speciale is dat dit wiel sterker en stijver is dan de XL, terwijl het gewicht onder dat van de vorige Crossmax SL ligt!
Moet dat niet XL zijn ipv SL ?
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
De nieuwe Mavics zouden binnen een tiental dagen bij de fietsenhandelaars moeten zijn, naar het schijnt.
Weet iemand de richtprijzen voor de nieuwe SL en SLR ??
Weet iemand de richtprijzen voor de nieuwe SL en SLR ??
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Bedankt, dat valt me in feite nog wel mee, al zal de Lefty-uitvoering wel wat meer kosten zeker ??
Heeft iemand een idee van de gewichtswinst tegenover een wielset met XM819-velgen (vooraan Cannondalenaaf, achteraan DT Swiss 240) ? Ik schat zo'n 300 gr. (misschien meer als je weet dat de nieuwe SL 150 gr minder zou wegen dan de huidige SL)
Dit alles om in te schatten of het de moeite is de upgrade te doen !
Heeft iemand een idee van de gewichtswinst tegenover een wielset met XM819-velgen (vooraan Cannondalenaaf, achteraan DT Swiss 240) ? Ik schat zo'n 300 gr. (misschien meer als je weet dat de nieuwe SL 150 gr minder zou wegen dan de huidige SL)
Dit alles om in te schatten of het de moeite is de upgrade te doen !