Gamers
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
-
TZB
- Mountainbiker
Ik ben tot level 28 geraakt, maar je moet er veel te veel tijd insteken...als je niet echt geobsedeerd bent, en alles voor jouw karakter uitbalanceert (skills, wapens,...) maak je geen kans tegen de echte fanatiekelingen....heb het dus opgegeven (heb al wel 370 goldCruzer wrote:Ik ben 4 weken geleden begonnen met World of Warcraft.
Ik speel Horde op 'Defias Brotherhood'
En Alliance op 'Wildhammer'
Zwaar verslavend spel als ge het mij vraagt. Zo erg zelfs dat mijn mountainbike ritjes er onder lijden.
- .::Andy::.
- Mountainbiker
Post by .::Andy::. »
TZB wrote:Ik ben me uiteindelijk ook aan het verdiepen in BF2 (1.3)....laat ns weten als je on-line bent....ik speel als AUA-TZB.AndyB wrote:da's waar ik speel best wel goed in Battlefield 2, maar ben een wandelende schietschijf in CS
Altijd bereid om zaken bij te leren
Aha! Nog ne Battlefield soldier!
heb je toevallig Xfire?
Last edited by .::Andy::. on Tue 29 Aug 2006 17:28, edited 1 time in total.
- BEASTY
- Mountainbiker
MARTINI wrote:Speelt er hier iemand MOHAA (medal of honor: allied assault) ???
Ik probeerde counter-strike maar speeld edan weer eens MOHAA en vond het eigenlijk veel leuker en mijn vraag was of er hier nog MOHAA speelden? en kunnen we dan eens samen spelen?
yep,
als ik dan eens moha speel is het niet online
(dat gaat niet crack é)
gr
THE BEAST
- .::Andy::.
- Mountainbiker
Post by .::Andy::. »
THE BEAST wrote:MARTINI wrote:Speelt er hier iemand MOHAA (medal of honor: allied assault) ???
Ik probeerde counter-strike maar speeld edan weer eens MOHAA en vond het eigenlijk veel leuker en mijn vraag was of er hier nog MOHAA speelden? en kunnen we dan eens samen spelen?
yep,
als ik dan eens moha speel is het niet online
(dat gaat niet crack é)
gr
THE BEAST
Jawel Beast! Da lukt wel
Contact me if you want to know