Zeker!The OM wrote:@ SusXT : laat je iets weten als je die XC5 hebt? een prachtfiets vind ik het.
Canyon
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
[quote="SusXT
Ik denk dat je met een pb-tje sneller reactie gaat krijgen. Hij gaat je zeker verder helpen. 't Is ne geweldige gast![/quote]
Da zal wel zijn : ne zwette maan !
Field
Ik denk dat je met een pb-tje sneller reactie gaat krijgen. Hij gaat je zeker verder helpen. 't Is ne geweldige gast![/quote]
Da zal wel zijn : ne zwette maan !
Field
- TimDC
- Mountainbiker
Bedankt voor de tip.
Gisteren aan mijn plaatselijke fietsenboer gevraagd of hij het zag zitten om dit fietske te onderhouden na eventuele aankoop. Moest hij een pistool hebben gehad was ik nu niet meer onder de levenden. Trek er mij eigenlijk niets van aan want ik ben toch ingeschreven voor de cursus van fietsenmaker. Zal zelf mijn fietske wel onderhouden.
Gisteren aan mijn plaatselijke fietsenboer gevraagd of hij het zag zitten om dit fietske te onderhouden na eventuele aankoop. Moest hij een pistool hebben gehad was ik nu niet meer onder de levenden. Trek er mij eigenlijk niets van aan want ik ben toch ingeschreven voor de cursus van fietsenmaker. Zal zelf mijn fietske wel onderhouden.
- franco
- Mountainbiker
- Location: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon
Voila zie dat is gesproken, welkom bij de club van de zelfsleutelaars.TimDC wrote:Bedankt voor de tip.
TimDC wrote:Bedankt voor de tip.
waar (welke steden) kunt ge die cursus volgen? ik heb in de gazet van syntra opledingen gekeken....vroeger kon ge die nog volgen in Haasrode (Leuven) maar nu zou ik tot in Mechelen of Antwerpen moeten denk ik....
- TimDC
- Mountainbiker
Ik ga hem volgen in Lokeren. Avondschool van het gemeenschapsonderwijs.b.i.k.e.r. wrote:TimDC wrote:Bedankt voor de tip.
quote]
waar (welke steden) kunt ge die cursus volgen? ik heb in de gazet van syntra opledingen gekeken....vroeger kon ge die nog volgen in Haasrode (Leuven) maar nu zou ik tot in Mechelen of Antwerpen moeten denk ik....
TimDC wrote:Wisten jullie trouwens dat die mannen fietsboeren tot 40% winst maken op een velotje.Toch wel veel vind ik!
Op sommige merken (Trek, speci, en cannondale) verdien ze zelfs nog meer! Hoeveel te meer fietsen een dealer dit jaar verkoopt, hoeveel te meer korting hij volgend jaar krijgt bij zijn bestelling... Daarom dat sommige LBS'en hun klanten zo proberen te pushen een bepaald merk te kopen!
Wat betreft de garantie, enkel in de werkuren moet de dealer een beetje toegeven, nooit in de onderdelen.
Inderdaad zal ik vlugger een berichtje via pb ontmaskeren.
Zoveel lof heb ik nu toch ook wel niet verdiend hoor ... maar idd, ik ben nu wel nen DZM'er hé, dus per definitie nen toffe gast ((-:
Verleden WE met mijn fietsje de GRC gedaan (wel maar 76Km) en alles zeer goed overleefd!!!!
Daar in Zwitserland vind je wel veel meer Canyons dan hier in België!!!
Zoveel lof heb ik nu toch ook wel niet verdiend hoor ... maar idd, ik ben nu wel nen DZM'er hé, dus per definitie nen toffe gast ((-:
Verleden WE met mijn fietsje de GRC gedaan (wel maar 76Km) en alles zeer goed overleefd!!!!
Dat ze maar daar blijven. Ik hou wel van een beetje exclusiviteit.danman wrote:Inderdaad zal ik vlugger een berichtje via pb ontmaskeren.
Btw, bij Canyon hebben ze een weekje vertraging. Wie dus een fiets heeft besteld moet dus normaal gezien iets langer wachten dan voorzien.