Da's nog een jaar te vroeg, k'wil sowieso eerst de Transrockies proberen.
Transalp Challenge 2003
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Neenee, geen paniek VR!VR wrote:mickske nu dee ge mij al schrik aan ze!!! Ik dacht eerst da gijle da waard...wijle gaan er ginder een lap op geven om er te overleven :)Mick wrote:Teamstartplaats (2 personen) Transalp Challenge 2003 aangeboden
(8 etappes, 600 km 20.000 hoogtemeters)
Heb je vrij van 18 t/m 27 juli en ben je enigszins getraind!! Ga dan deze uitdaging aan. Startplaats 152 is te vergeven ivm ziekte. Voor info bel Bart 0655802586 of Hartger 0651449251 Kosten: 550 euro p.p. inclusief ontbijt/avondmaaltijd/sporttas/etc. Voor info http://transalp.upsolutmv.com
info komt van Mountainbike.nl
tzal nogal een beetje veel nodig zijn denk ik...
-
Guest
Post by Guest »
Rijdt dan maar niet te veel 24uurs meer :pMick wrote:Neenee, geen paniek VR!VR wrote:mickske nu dee ge mij al schrik aan ze!!! Ik dacht eerst da gijle da waard...wijle gaan er ginder een lap op geven om er te overleven :)Mick wrote:Teamstartplaats (2 personen) Transalp Challenge 2003 aangeboden
(8 etappes, 600 km 20.000 hoogtemeters)
Heb je vrij van 18 t/m 27 juli en ben je enigszins getraind!! Ga dan deze uitdaging aan. Startplaats 152 is te vergeven ivm ziekte. Voor info bel Bart 0655802586 of Hartger 0651449251 Kosten: 550 euro p.p. inclusief ontbijt/avondmaaltijd/sporttas/etc. Voor info http://transalp.upsolutmv.com
info komt van Mountainbike.nl
tzal nogal een beetje veel nodig zijn denk ik...Mijn 2 benen moeten eraf zijn wanneer ik mijn plaatsje afgeef! :D
Heren,,,,help,,,,
Ik zit nog altijd met een dilemma?, welke fiets moet ik meenemen naar de TAC ? Als ik voor het comfort ga moet ik mijn Specialized FRS
meenemen ( helaas geen lockout ) daarentegen als ik een beetje vlotter wil klimmen kan ik beter mijn Scott Comp racing
meenemen. Iemand enige ervaring op dit gebied?????
Ik zit nog altijd met een dilemma?, welke fiets moet ik meenemen naar de TAC ? Als ik voor het comfort ga moet ik mijn Specialized FRS
- JeTeR
- Mountainbiker
- Location: Trek Supercaliber 9.9 AXS P1 + Specialized S-Works HT
Als ik van u was, zou ik die demper op die FSR vervangen door ene met lockout
Ik denk dat het een beetje een persoonlijke keuze is, waar je het liefste/beste mee rijdt. Gewoon uittesten op 1 van de marathons en zien wat je het belangrijkste vindt.
Ikzelf weet waarom ik met mijn Stumpy (FSR XC Pro) rijd:
- goede onderdelen die ik altijd en overal kan vervangen (vooral XTR)
- laag gewicht (zeker voor een fully)
- CrossMaxen met tubeless banden
- comfort met lockout vooraan en achteraan, dus toch goed om veel te klimmen
- zelfs met lockout vast leeft die demper nog een klein beetje en dat geeft net dat beetje extra comfort en controle dat ik zo graag heb (om razendsnel bergaf te vliegen)
Waar heb je La Reid of Willingen mee gereden? Niet helemaal vergelijkbaar, maar toch...
't zijn toch 2 totaal verschillende bikes, dus het lijkt me toch niet zo moeilijk om te kiezen. Ze hebben toch duidelijke voor en nadelen tov elkaar?
JeTeR
Ik denk dat het een beetje een persoonlijke keuze is, waar je het liefste/beste mee rijdt. Gewoon uittesten op 1 van de marathons en zien wat je het belangrijkste vindt.
Ikzelf weet waarom ik met mijn Stumpy (FSR XC Pro) rijd:
- goede onderdelen die ik altijd en overal kan vervangen (vooral XTR)
- laag gewicht (zeker voor een fully)
- CrossMaxen met tubeless banden
- comfort met lockout vooraan en achteraan, dus toch goed om veel te klimmen
- zelfs met lockout vast leeft die demper nog een klein beetje en dat geeft net dat beetje extra comfort en controle dat ik zo graag heb (om razendsnel bergaf te vliegen)
Waar heb je La Reid of Willingen mee gereden? Niet helemaal vergelijkbaar, maar toch...
't zijn toch 2 totaal verschillende bikes, dus het lijkt me toch niet zo moeilijk om te kiezen. Ze hebben toch duidelijke voor en nadelen tov elkaar?
JeTeR
Last edited by JeTeR on Mon 16 Jun 2003 15:33, edited 1 time in total.
-
Guest
Post by Guest »
Jeter haalt hier een superbelangrijk punt aan, neem de bike waarmee je graag fietst en waar je je het best op voelt. Ik persoonlijk kies voor mijn scott, omdat ik voorlopig geen tweede mountainbike heb, maar vooral voor zijn lichtgewicht, een bike onder de 10kg is zalig om mee te klimmen. Ik kies uiteraard voor iets bredere banden om een beetje meer comfort te hebben, maar dat is persoonlijk...
Op de marathons rijd ik normaal altijd met mijn fully, alleen heb ik onlangs de fietschallenge in Voeren met mijn Scott gereden en het verbaasde mij hoe ik met deze bike naar boven vloog. Voor wedstrijden rijd ik altijd op mijn Scott maar vanaf dat ik een beetje langer op mijn fiets zit neem ik meestal mijn fully.

-
guntherds
- Mountainbiker
- Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
Nu es iets anders ivm Transalp
Wij denken er aan (als we het onderstaande geregeld krijgen
) om de week voor Transalp naar Salzgammergut te trekken, als laatste trainingsrit.
Mijn maat zou ginder blijven met de wagen, ik keer terug (met een andere wagen, jammergenoeg moet ik nog 2 dagen werken in die week tussen Salzgammer & Transalp). Maar ... ik moet dus terug in Mittenwald geraken, ahja
Is er een team die eventueel een plaatsje in de wagen/mobilhome/... naar Mittenwald over heeft (we delen uiteraard de kosten)? Met mijn fiets zou je dan geen rekening moeten houden, die blijft bij mijn maat.
Ik kan vanaf dinsdagavond 15/7 vertrekken.
Voorstellen mag je mailen naar guntherds@sycron-it.com of guntherds@hotmail.com
Bedankt hé
Wij denken er aan (als we het onderstaande geregeld krijgen
Mijn maat zou ginder blijven met de wagen, ik keer terug (met een andere wagen, jammergenoeg moet ik nog 2 dagen werken in die week tussen Salzgammer & Transalp). Maar ... ik moet dus terug in Mittenwald geraken, ahja
Is er een team die eventueel een plaatsje in de wagen/mobilhome/... naar Mittenwald over heeft (we delen uiteraard de kosten)? Met mijn fiets zou je dan geen rekening moeten houden, die blijft bij mijn maat.
Ik kan vanaf dinsdagavond 15/7 vertrekken.
Voorstellen mag je mailen naar guntherds@sycron-it.com of guntherds@hotmail.com
Bedankt hé
- Eric B
- Mountainbiker
Voor wie op de hoogte wil blijven van de andere teams
www.my-siemens.com/mtb
Enne Team 31 is zeker de moeite waard om te volgen...
Eric B
PS Wij zijn normaal vanaf donderdag 17/7 in Mittenwald
www.my-siemens.com/mtb
Enne Team 31 is zeker de moeite waard om te volgen...
Eric B
PS Wij zijn normaal vanaf donderdag 17/7 in Mittenwald
-
Guest
Post by Guest »
Beste medebikers ik kom afscheid nemen van jullie. Vannacht vertrekken we om 3.30u richting mittenwald. We gaan ginder eerst een paar dagen op de camping verblijven.
Voor de geinteresseerden die kunnen zich inschrijven op:
www.my-siemens.com/mtb
voor team nr 53
Hopelijk komen we heelhuids terug!!!
Groetjes
Voor de geinteresseerden die kunnen zich inschrijven op:
www.my-siemens.com/mtb
voor team nr 53
Hopelijk komen we heelhuids terug!!!
Groetjes