ciclosport HAC5 reeds online te bestellen! (edit)

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

PAMSCALPEL wrote:Volgens diverse websites nu per direct leverbaar! Ben heel benieuwd!
Vrees ervoor dat het nog niet voor direct is.

Bij de online shops waar ik gekeken heb spreken ze van september.. We zullen dus moeten afwachten vrees ik....
PAMSCALPEL
Mountainbiker

Post by PAMSCALPEL »

Heb contact gehad met Ciclo en Veltec in Duitsland ( zie zie website Ciclosport en dan doorklikken naar hun webshop) zijn ze vanaf 18 augustus met de kevering begonnen. Bij Veltec worden ze hoogstwaarschijnlijk vanaf einde van deze week uitgeleverd!
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

PAMSCALPEL wrote:Bij Veltec worden ze hoogstwaarschijnlijk vanaf einde van deze week uitgeleverd!
Ah schitterend... Ben eens benieuwd naar de eerste reacties ????

y
Knoets
Mountainbiker

HAC5

Post by Knoets »

Beste renners,

afgelopen vrijdag heb ik de nieuwe hac5 van ciclosport binnengekregen viaHCS (339 euro)

aan de hand van diverse advertenties en onderzoeken heb ik deze hartslagmeter etc. verkozen boven een S725 (met opties) of een Garmin 305 (bundel). ik ga niet alle optie hier noemen maar dit ding is gewoon compleet en natuurlijk alles digitaal.

de eerste indruk is goed te noemen echter het is geen schoonheid voor wat betreft het gebruik als horloge. er zit een horlogebandje bij waar je de unit in kunt draaien. alleen de unit is best aan de grote kant (hiervoor waarschuwd HCS ook op hun website). in het pakket zit ook een stuurhouder (zowel in de lengte als in de breedte te gebruiken) waarin je de unit op dezelfde manier kunt indraaien.

de gebruiksaanwijzing (duits-engels) vind ik niet al te duidelijk, het is enig zoek werk om alles goed in te stellen. als je dat eenmaal gedaan hebt dan is het zo ver en je kunt echt alles aflezen wat je maar wilt weten. de unit is ingedeelt in 3 niveau's, elk niveau is apart te bedienen met de knoppen op de hac5 (6stuks). je kunt dus bv je HR zien op het bovenste niveau, je vermogen op het middelste niveau en je snelheid op het onderste niveau. elk niveau heeft een subniveau waarin de details nog eens aangegeven worden van bv max HR en Min HR etc. etc.

het zou echter prettig zijn dat ciclosport ook een nederlandse gebruiksaanwijzing verstrekt.

in de komende weken ga ik de hac5 uitvoerig testen zowel op de fiets als de gegevens die je in je PC kunt laden met de meegeleverde onderdelen.

Ik zal jullie op de hoogte houden

Als er ook al mensen zijn die dit super apparaat hebben aangeschaft dan hoor ik graag wat hun ervaringen zijn.

Knoets
Post Reply