Overijse - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

JeKas wrote:Wij (LuckyIron in ik) vertrekken vanuit de startplaats in Overijse om 18.00. Al wie zin heeft is welkom om mee te rijden.
vandaag, vrijdag den 13de, dus #-o
Rudy D
Mountainbiker

Post by Rudy D »

oeps! #-o
XVMx
Mountainbiker

Post by XVMx »

Tja mannen, dat is vragen om accidenten, he [-X ...

Kunt ge mij een plezier doen (en waarschijnlijk nog anderen op het forum), en na uw toerke hier laten weten waar je moet opletten voor verdwenen pijltjes? Ik denk van zondag de route te doen, dus die info zou wel handig zijn...

Groeten, en 't amusement vanavond,
XVM
Rudy D
Mountainbiker

Post by Rudy D »

zal ik zeker doen. Of nog beter: ik zal mijn digi. fototoetstel meenemen en een fotoke maken op de moeilijk punten.
Als dat gene service is!
Heinz
Mountainbiker

Post by Heinz »

Misschien ineens een email sturen met fotos in bijlage naar informatie@overijse.be, dan weten die mensen ook waar ze de bewegwijzering moeten aanpassen.

Het is zo dat Bloso routes door de gemeentes moeten onderhouden worden, dat verklaart dikwijls de problemen bij bewegwijzering die over verschillende gemeenten loopt, dat loopt niet altijd even vlot!
Rudy D
Mountainbiker

Post by Rudy D »

Heinz wrote:Misschien ineens een email sturen met fotos in bijlage naar informatie@overijse.be, dan weten die mensen ook waar ze de bewegwijzering moeten aanpassen.

Het is zo dat Bloso routes door de gemeentes moeten onderhouden worden, dat verklaart dikwijls de problemen bij bewegwijzering die over verschillende gemeenten loopt, dat loopt niet altijd even vlot!
Ze hebben onlangs (2 mnd geleden) heel de bewegwijzering in orde gebracht, maar ze is reeds terug in slechte toestand. Ik wil niemand met de vinger wijzen maar het valt wel op dat het steeds in landbouwgebied is dat de pijltjes verdwijnen.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

XVM wrote:Tja mannen, dat is vragen om accidenten, he [-X ...

Kunt ge mij een plezier doen (en waarschijnlijk nog anderen op het forum), en na uw toerke hier laten weten waar je moet opletten voor verdwenen pijltjes? Ik denk van zondag de route te doen, dus die info zou wel handig zijn...

Groeten, en 't amusement vanavond,
XVM
wanneer gaat ge zondag? 'k heb wel zin om mee toerke te gaan doen, zeg maar een uur en vanwaar ge zou vertrekken..
XVMx
Mountainbiker

Post by XVMx »

LuckyIron wrote:wanneer gaat ge zondag?
Ik denk van tegen rond 8u45 bij mij thuis te vertrekken richting Huldenberg, en daar dan aan te pikken op de groene route. Laat ons zeggen dat ik rond 9u30 op het marktplein van Huldenberg sta, als dat uur je uitkomt en je hebt zin om samen te rijden dan zien we elkaar daar wel (als je gezien het nu reeds late uur dit nog leest voor morgenvroeg, anders zal het voor een andere keer zijn...)
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

ai da's jammer. uw berichtje niet gelezen.

maar al bij al weet ik toch niet of ik ga fietsen, ik ben wakker geworden met een serieuze hooikoortsaanval (niezen, snuiten, rode ogen,...)

Iemand een remedie hiertegen?
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

daarnet samen met JeKas de Bloso route van Overijse gereden. Alles ligt er perfect berijdbaar bij. Het is heerlijk nu...

Enkele cijfertjes (op 't einde klein stukje afgesneden + 1 maal lek gereden + gerekend van bij mij thuis)

afstand: 35,42 km
gemiddelde : 19,45 km/u
tijd : 1u49
max : 48 km/u
Post Reply