STRESSSSSSSSSSSSSSS?????????????????mtb grietje wrote:***gvd*** zit al de hele week met het vliegend ******... Tzal goed worden...
GRC 2006
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Stievie
- Mountainbiker
- Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...
Kluisken, zitte gij ginder ook??? 't Is de Stievie hier uit Ronse, we hebben ooit eens een tijdje samengereden tijdens die TT van 100km naar Kemmel, remember last year... ik was met nog ne Joybiker aan 't rijen. 't Is mijne eerste Cristalp, ik kijk er echt met volle goesting naar uit, de beentjes zijn goed, vorige week nog 22 trainingsuren (mtb) achter de rug. Goeie voorbereiding voor Houffa/Verviers/Vulkanbike en de Roc Azur.
Laat gerust iets weten. We kunnen eventueel samen starten en zien hoelang we samen kunnen blijven...
ps. Mijn seizoen bij de elite loopt niet echt vlotjes, teveel pech gehad en door 't werk enkele belangrijke wedstrijden gemist, oa paar World Cups en Visa flanders cups
Ben momenteel volop aan 't trainen voor 't WK in Adelaide volgend jaar, toch nog één wedstrijd om echt mijn zinnen op te zetten.
Laat gerust iets weten. We kunnen eventueel samen starten en zien hoelang we samen kunnen blijven...
ps. Mijn seizoen bij de elite loopt niet echt vlotjes, teveel pech gehad en door 't werk enkele belangrijke wedstrijden gemist, oa paar World Cups en Visa flanders cups
ik ben vandaag het parcours een beetje gaan verkennen. samen met onze pa zodat hij mij wat kan aanmoedigen onderweg. heb ondertussen een paar foto's genomen.
deze is van Verbier, zoals je ziet, prachtig weer!!!!

eentje van onderweg

een paar van de afdaling aan de skilift van Nendaz. vorig jaar vettig boeltje, ligt er nu perfect bij, maar stijl.

eentje van uit Evolene centrum waar al volop alles in gereedheid wordt gebracht voor de race.

eentje van de brug over de baan in Evolene

de piramides van... (iets om te bezichtigen) met de camionette op de achtergrond

de stuwdam tijdens de afdaling naar Grimentz met rechts een deel van de afdaling.

het meer zelf

ik heb dan toch het laatste stukje afgedaald

doei
deze is van Verbier, zoals je ziet, prachtig weer!!!!
eentje van onderweg
een paar van de afdaling aan de skilift van Nendaz. vorig jaar vettig boeltje, ligt er nu perfect bij, maar stijl.
eentje van uit Evolene centrum waar al volop alles in gereedheid wordt gebracht voor de race.
eentje van de brug over de baan in Evolene
de piramides van... (iets om te bezichtigen) met de camionette op de achtergrond
de stuwdam tijdens de afdaling naar Grimentz met rechts een deel van de afdaling.
het meer zelf
ik heb dan toch het laatste stukje afgedaald
doei
-
Bianchi/joco
- Mountainbiker
Post by Bianchi/joco »

Piramides van Euseigne
Ja ja maakt ons maar jaloers zene
Ziet er inderdaad lekker weer uit daar ,waren we maar ook daar
Iedereen veel fun en hopelijk blijft het weer daar goed
Tot volgend jaar hoop ik...
Piramides van Euseigne
Ja ja maakt ons maar jaloers zene
Ziet er inderdaad lekker weer uit daar ,waren we maar ook daar
Iedereen veel fun en hopelijk blijft het weer daar goed
Tot volgend jaar hoop ik...
Ik heb de Crand raid Cristal uitgereden.
Vertrokken in Verbier in de gietende regen en na 12:08.59,9 uur moe maar tevreden over de finish gereden in Grimetz.
De ski piste in Nendaz lag er erg gevaarlijk bij. 2x op mijn bek gegaan.
Boven op de Mandelon was het een ware hel.
Heb fysiek zwaar afgezien maar het kopke wilde door gaan.
Het uitzicht boven op Pas de Lona was adembenemend. Letterlijk en figuurlijk.
De Cristalp is voor mij een ervaring om nooit meer te vergeten.
heel simpel: DNF
Het wilde niet bollen, benen hadden vanaf klim 1 geen 'jus'. Waarom, geen idee
. Had om in Evoléne te geraken 1u15 meer nodig dan vorig jaar.
Heb wel een schitterend weekend in de bergen gehad, dankzij de mensen die je op zo'n evenmenten leert kennen (vooral Peter V
).
1 ding weet ik, k'ga nog 1 keer proberen: fietsen in die omgeving is nie met woorden te omschrijven.
Willy
ps: nen dikke
aan allen die wel geslaagd zijn, zowel de 76 als de 131
Het wilde niet bollen, benen hadden vanaf klim 1 geen 'jus'. Waarom, geen idee
Heb wel een schitterend weekend in de bergen gehad, dankzij de mensen die je op zo'n evenmenten leert kennen (vooral Peter V
1 ding weet ik, k'ga nog 1 keer proberen: fietsen in die omgeving is nie met woorden te omschrijven.
Willy
ps: nen dikke
dat is voor mij net hetzelfde. ik begin er nu een beetje door te komen. heb de hel meegemaakt op pas de lona. maar het was allemaal de moeite waard.De Cristalp is voor mij een ervaring om nooit meer te vergeten.
heb finish bereikt op 8u 48, ben er tevreden van. 109ste algemeen. op naar volgend jaar....!? (we zien wel)
mijn verslag:
http://www.brandstoffenregiesmet.be/GRC2006.htm
Last edited by demathias on Mon 21 Aug 2006 22:11, edited 1 time in total.
Amai, 't was idd niet om te lachen van 't jaar. Vanaf de start werden we verwend met een menu van fijne natte mist, dikke vette druppels, striemende regen, oude vallende wijven en nog van dat nat geplens, gelukkig met droge periodes ertussen, maar tot 12h was 't toch doorgaans nat. Het parcours lag er daardoor vrij soppig bij. 't voelde aan als een soppig herfsttochtje in de hagelandse zuigende klei. En dat vreet energie natuurlijk. Gevolg: er werd over 't algemeen veel trager gereden. Ikzelf heb ongeveer dezelfde tijden kunnen rijden zoals vorig jaar, waardoor ik nog met relatief wat reserve in La Vieille ben geraakt. (de laatste 9 kilometer daarvoor wat aan 't rekenen geweest zodat ik op mijn gemak tot daar kon bollen). Doel was om me nog een beetje mens te voelen op de lona, maar daar ging mijn kaars toch effen uit. Was wel genieten om er eindelijk eens te staan. Op weg naar basset nog een tweede keer kettingbreuk. Twee keer veel tijd verloren want met die koude was de fijne motoriek van m'n handen niet zo goed. Maar goed, wreed content dat ik het gehaald heb, en beloond met die laatste afdaling, wat is dat genieten sèg.
En uiteraard ook weer veel plezier gehad met de belgische bevolking die tarlijke aanwezig was. Aan de mannen van de kliek die 't niet gehaald hebben... troost u met 't idee dat er maar een goei 800 zijn toegekomen, dat is slechts de helft. En willy... derde keer goede keer zeggen ze, ik kan 't weten!
at cameleon: sluikstorten is verboden in Frankrijk hé gasten, vooral bij maanlicht!
En uiteraard ook weer veel plezier gehad met de belgische bevolking die tarlijke aanwezig was. Aan de mannen van de kliek die 't niet gehaald hebben... troost u met 't idee dat er maar een goei 800 zijn toegekomen, dat is slechts de helft. En willy... derde keer goede keer zeggen ze, ik kan 't weten!
at cameleon: sluikstorten is verboden in Frankrijk hé gasten, vooral bij maanlicht!