Klikpedalen en schoenen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

passen doen ze zeker, shimano-schoenen zijn allemaal spd's ..
het gaat over deze schoenen denkik :
Image
Review van deze schoenen : http://www.bikemagic.com/news/article.a ... 309556&V=1
Op de website idd niet meer terug te vinden , ik weet dat shimano in de loop van 2006 hun modellen veranderd hebben ..mijn zijn ondertussen ook al niet meer te krijgen ..
Als dit echt is wat je zoekt en je kan ze nog kopen lijkt me dit een zeer aardige schoen ! :wink:
Ben nu niet zeker , kan evengoed net een nieuw model zijn , maar anders kan je altijd proberen wat extra korting te vragen !
The OM
Mountainbiker

Post by The OM »

voila, ik heb de mijne gekocht. het zijn uiteindelijk shimano fitness schoentjes geworden met exustar pedalen.
de pedalen zijn onbekend... of ze goed zijn ondervind ik wel.
Last edited by The OM on Wed 02 Aug 2006 18:28, edited 1 time in total.
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

er is al 50% korting op ze gaan van 139€ naar 79€ wat ik niet slecht vindt
The OM
Mountainbiker

Post by The OM »

authentic biker wrote: De platformpjes: (je krijgt ze SOMS bij je pedalen)
Image

Weet iemand een (online) shop waar je ze bij de pedalen krijgt, of ze appart verkrijgbaar zijn?
Teze
Mountainbiker

Post by Teze »

The OM wrote:
authentic biker wrote: De platformpjes: (je krijgt ze SOMS bij je pedalen)
Image

Weet iemand een (online) shop waar je ze bij de pedalen krijgt, of ze appart verkrijgbaar zijn?
ik veronderstel dat elke lbs ze heeft. Ik rij er ook mee. zijn idd afzonderlijk te verkrijgen. denk 5-10€ per paar
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

[quote="looneycooney"]
Image
Review van deze schoenen : http://www.bikemagic.com/news/article.a ... 309556&V=1
Op de website idd niet meer terug te vinden , ik weet dat shimano in de loop van 2006 hun modellen veranderd hebben ..mijn zijn ondertussen ook al niet meer te krijgen ../quote]
Eughh... heb die schoenen al een jaar of 6 à 7, dus zeker geen 2006 model :-? Hebben te weinig grip als je te voet bergop moet, zeker op kasseien ala Koppenberg of de Muur :cry:
Kimme
Mountainbiker

Post by Kimme »

Ik heb enkele weken geleden de shimano pdm520 gekocht bij barracuda.be voor slechts 22 euro dacht ik, terwijl deze in decathlon voor 32 euro stonden (decathlon is dus niet altijd de goedkoopste) . Dit gecombineerd met schoenen van rockrider (decathlon) prijsklasse 70 euro. Ben zeer tevreden van de schoenen.
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Kimme wrote:(decathlon is dus niet altijd de goedkoopste)
Decathlon is goedkoop voor hun huismerken, maar producten van andere merken kan je bijna altijd elders goedkoper vinden.
Post Reply