Mijn vuurdoop wat strandraces betreft
ostend beachrace 3 september 2006
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Heb gezien op de site dat er een apart klassement is voor ons, "oudjes "boven de 40 jaar!
Weet er iemand of dit bij de andere strandraces ook het geval is,of is dit enkel bij de beachboys?
Wij "oudjes" apressieren dit ten zeerste,alsook het jongerenklassement onder de 18j.waar we ons mogen verheugen
op de deelname van een 15-jarig supertalent,Mathias uit Deinze,die ons al eens deed" blozen"in Knesselare!
Weet er iemand of dit bij de andere strandraces ook het geval is,of is dit enkel bij de beachboys?
Wij "oudjes" apressieren dit ten zeerste,alsook het jongerenklassement onder de 18j.waar we ons mogen verheugen
op de deelname van een 15-jarig supertalent,Mathias uit Deinze,die ons al eens deed" blozen"in Knesselare!
-
Speedbuster001
- Mountainbiker
Post by Speedbuster001 »
Waar lees je dit en zou ik die op 25 augustus 2007 18 jaar word hier nog aan mogen deelnemen???zwiebertje wrote:Heb gezien op de site dat er een apart klassement is voor ons, "oudjes "boven de 40 jaar!
-
*Phaedrus*
- Mountainbiker
houten rolmatten
Post by *Phaedrus* »
Voor diegenen die vorig jaar al meegedaan hebben: Op de schets van het parcours zie ik dat er een bochtig parcours voorzien is op het stuk los zand rond de surfclub. Is dat volledig op rolmatten? Ik kan rechtdoor door los zand maar bochten zijn er wel wat teveel aan
; kun je daar gemakkelijk op rijden op die rolmatten? Zijn er eigenlijk stukken waar je echt door het losse zand moet? Hopelijk wel want dat maakt het ferm.
Zijn er nog andere kunstmatige hindernissen voorzien dan die houten brug waar je af moet rijden?
Nog bijkomende tips mss voor de nieuwelingen zoals ik?
thanks,
groeten
Zijn er nog andere kunstmatige hindernissen voorzien dan die houten brug waar je af moet rijden?
Nog bijkomende tips mss voor de nieuwelingen zoals ik?
thanks,
groeten
- stevens racing
- Mountainbiker
Post by stevens racing »
Is voorinschrijving verplicht of kun je je de dag zelf nog inschrijven?
grtz
grtz
Ik heb vorig jaar de beachrace in Knokke-Heist meegereden en ben ook al ingeschreven voor deze in Oostende.
Als ik het plannetjes bekijk (plan1 en plan2) merk ik dat er precies veel meer gelopen moet worden over het strand om telkens de afstand hard zand - dijk te overbruggen. Zeker omdat er meer rondes zijn (4 ipv 2) en er meer doorsteken per ronde zijn.
Of ben ik hier fout en is de breedte van elke zandstrook (veel) kleiner?
PS: ik loop niet graag (en zeker niet in los zand met koersschoenen en een mtb)
Als ik het plannetjes bekijk (plan1 en plan2) merk ik dat er precies veel meer gelopen moet worden over het strand om telkens de afstand hard zand - dijk te overbruggen. Zeker omdat er meer rondes zijn (4 ipv 2) en er meer doorsteken per ronde zijn.
Of ben ik hier fout en is de breedte van elke zandstrook (veel) kleiner?
PS: ik loop niet graag (en zeker niet in los zand met koersschoenen en een mtb)
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Heb me vergist ,er is geen categorie onder de 18 jaar,wel heren 40+ en 40- als ook dames en heren op de korte afstand!
Dit alles kan je zien op de flyer van mountainbike-kustcriterium en op de eerste bladzijde van mountainbike.be.
Dit alles kan je zien op de flyer van mountainbike-kustcriterium en op de eerste bladzijde van mountainbike.be.