20/08/2006: Marathon Oeterdal (Opoeteren, Limburg)
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
manchester
- Mountainbiker
Post by manchester »
ik heb men eigen ingeschreven voor de marathon 2 weken geleden en heb nog geen kaderplaat ontvangen? Is dit normaal ?
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Ik zie dat er momenteel een flink buitje is in die regio op de weerradar!
Zou het nodig zijn om met modderbanden te starten of is het voldoende met een RR?
Zou het nodig zijn om met modderbanden te starten of is het voldoende met een RR?
- K2-er
- Test team
- Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
ben vandaag nog aan de maasvallei geweest en heb de 3 terrils gedaan, ze liggen er vrij pittig bij maar het is nog doenbaar.PT wrote:Iemand nog updates over het weer in de regio de laatste dagen?
Hier bleek dat plaatselijk er verschillend te zijn.
Op de ene plaats erg veel regen en 10KM verder volledig droog.
Thanks en tot morgen.
Enkel de afdalingen zijn er erg gevaarlijk, padje is beschadigd door erosie dus zeker oppassen en langzaam rijden.
Voor de rest liggen de paden in de omstreken dilsen/opoeteren er nog redelijk goed bij, de grond heeft het vele water goed kunnen verteren.
en ik ben er zeker van dat de rest allemaal in orde komt voor morgen.
- Nielskie
- Mountainbiker
ik ga morgen proberen mijn wagonnetje aan te pikken bij de forumtrein. Als ik niet op tijd ben, moete zeker niet wachten.
Omdat mijn goei fietske efkes aan de kant moet door het gebrek aan een achterwiel, ga ik met mijn wrak moeten afkomen. Daardoor ga ik waarschijnlijk de terrils overslaan.
Ik krijg de voorderailleur niet meer afgesteld om de 22 te pakken en ik vrees dat ik die wel eens zal nodig hebben. Ook de overgang van schijfremmen naar een combinatie V-brake - cantilever rem vertrouw ik niet zo echt.
Maar we zullen wel zien. Ik ga zeker proberen boven te geraken en dan zal ik wel naar beneden moeten zeker
Omdat mijn goei fietske efkes aan de kant moet door het gebrek aan een achterwiel, ga ik met mijn wrak moeten afkomen. Daardoor ga ik waarschijnlijk de terrils overslaan.
Ik krijg de voorderailleur niet meer afgesteld om de 22 te pakken en ik vrees dat ik die wel eens zal nodig hebben. Ook de overgang van schijfremmen naar een combinatie V-brake - cantilever rem vertrouw ik niet zo echt.
Maar we zullen wel zien. Ik ga zeker proberen boven te geraken en dan zal ik wel naar beneden moeten zeker