20/08/2006: Marathon Oeterdal (Opoeteren, Limburg)
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Docteur Dérailleur
- Mountainbiker
Post by Docteur Dérailleur »
Wil iemand van zijn goede raad af, dan mag je die aan mij nu geven. In volle training voor de Houffa volgend dilemma:
kies ik nu zondag het beste voor :
-deze Oeterdalmarathon (voor kilometers én ik heb deze nog nooit gereden),
-de tt in Jalhay (voor de Ardennen natuurlijk) of
-voor de tt in Haasrode (zeer leuk vorig jaar; bovendien ligt zulk parcours me goed)?
Heel subjectief natuurlijk, maar ik moet toch ergens mijn ei kwijt. Thx
kies ik nu zondag het beste voor :
-deze Oeterdalmarathon (voor kilometers én ik heb deze nog nooit gereden),
-de tt in Jalhay (voor de Ardennen natuurlijk) of
-voor de tt in Haasrode (zeer leuk vorig jaar; bovendien ligt zulk parcours me goed)?
Heel subjectief natuurlijk, maar ik moet toch ergens mijn ei kwijt. Thx
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Ik heb die al enkele keren gereden , prachtige tocht , echt !! Het zijn geen Ardennen maar her is zeer zeker de moeite !!!
Ik heb me gister echter afgemeld , was al ingeschreven maar vorige week met hand op cirkelzaag terecht gekomen en dus niks fietsen tegenwoordig !!!
DIKKE *UT !!! (censuur Flip FSR :lol: )
Alles zins aan alle die ze fietsen , de 100 of 115 km , SUCCES !!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Ik heb me gister echter afgemeld , was al ingeschreven maar vorige week met hand op cirkelzaag terecht gekomen en dus niks fietsen tegenwoordig !!!
DIKKE *UT !!! (censuur Flip FSR :lol: )
Alles zins aan alle die ze fietsen , de 100 of 115 km , SUCCES !!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
bedankt voor het medeleven !! Morgen hopelijk de draadjes eruit en dan hopelijk ook geen gips meer en dan kan ik mss vanaf volgende week terug op de weg te trainen !!
De marathon komt echt wel te vroeg maar er komen er nog zovele !!!
Nu al 2 weken niet gefietst , dikke pech, en op rollen fietsen dat is zeer saai !
Succes zondag !!
De marathon komt echt wel te vroeg maar er komen er nog zovele !!!
Nu al 2 weken niet gefietst , dikke pech, en op rollen fietsen dat is zeer saai !
Succes zondag !!
tarzan schreef:
Wees voorzichtig in de afdalingen : er zijn stukken van 30 ´%en meer: ( vorig jaar 23 gekwetsten te wijten aan onvoorzichtigheid en zelfoverschatting)
De organisatie biedt de mogelijkheid om rond de terrils te rijden voor wie deze beklimmingen en afdalingen echt niet ziet zitten.
Veel succes ( verdorie : bij de verkenning is het me weer niet gelukt om boven te geraken; ik krijg stilaan een terrilcomplex)
De terrils situeren zich tussen km 30 en km 40 : zij liggen iin zowel de 75, 100 als 115 km.Heeft er iemand enig idee rond welke km die terrils komen ?
Wees voorzichtig in de afdalingen : er zijn stukken van 30 ´%en meer: ( vorig jaar 23 gekwetsten te wijten aan onvoorzichtigheid en zelfoverschatting)
De organisatie biedt de mogelijkheid om rond de terrils te rijden voor wie deze beklimmingen en afdalingen echt niet ziet zitten.
Veel succes ( verdorie : bij de verkenning is het me weer niet gelukt om boven te geraken; ik krijg stilaan een terrilcomplex)
- Jan B.
- Mountainbiker
Hallo,LMTB wrote:De voorafinschrijvingen zijn afgesloten er hebben zich 125 bikkers ingeschreven deze ontvangen allen een persoonlijk nummerbord
thx kerels
LMTB
Is het mogelijk om dit nummerbord met de post op te sturen naar mijn postadres? (Ik kan niet ter plaatse geraken wegens geen vervoer.)
Mijn postadres heb ik doorgegeven bij de inschrijving.
Wil dit bord hebben omdat ik die bijhou.
Met vriendelijke groeten,
Jan B.