GRC 2006

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Stievie
Mountainbiker
Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...

Post by Stievie »

't ga koud zijn gasten...max temp. voor zondag 13° bij de start...ik neem dikke kleerkes en handschoenen mee! Als daar nog eens regen en een windje bijkomt, mag er nie aan denken...enfin, we zien wel zondagnamiddag bij de aankomst :wink:
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

velo race-ready en content gemaakt met een nief achterbandje: opnieuw nen explorer 8) .

fietskledij gewassen na 3 weken Frankrijk (slechts een kleine 600 km gebold :-? ) en klaar gelegd: thermisch onderlijfke...fietsshirt met korte mouwen...armstukken...windjack...regenfrakske...een paar buffs...handschoenen met korte vingers...handschoenen met lange vingers...korte broek...lange broek...kwestie van genoeg keuze te hebben en de laagjes tacktiek te kunnen toepassen.

Vrijdagmorgend vertrekken en k'ga kamperen...verder zien we wel wat het wordt...de voet is juist op tijd verlost van een ontsteking (nog wat dik, maar past in de schoen)...ben dus eigenlijk al blij dat ik kan vertrekken en zal kunnen fietsen
Benjy
Mountainbiker

Post by Benjy »

Ik heb vandaag een kaartje gemaakt om op mijn stuur te bevestigen met het hoogteprofiel en de time limits.
Wat ik niet zo goed begrijp is dat er op het hoogteprofiel 7 uurwerkjes aangegeven zijn, terwijl er maar sprake is van 6 time limits.
Of zou dat ene uurwerkje de start van de 76km aangeven?
Weet er hier iemand hoe dit in elkaar zit?

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb er alvast veel zin in. :bounce:
Ief XC
Mountainbiker

Post by Ief XC »

Mijn teamgenoten hebben op het laatste moment afgehaakt wegens ziekte/blessure. Ik zie er een beetje tegen op om alleen naar ginder te bollen. Is er iemand die ook alleen naar ginder rijdt en eventueel samen wil rijden om de kosten te delen?
Last edited by Ief XC on Thu 17 Aug 2006 09:32, edited 1 time in total.
pv007
Mountainbiker

Post by pv007 »

Hi all!

wish you all the best on GRC!

Voorzie maar warme winterkledij en waterdichte handschoenen, want als het even koud wordt als op Eigerbike, dan zijn het winterse toestanden!! Zeker omdat het hoogste punt van GRC nog 600m hoger ligt dan dat van eigerbike!

good luck!
Pieter
demathias
Mountainbiker

Post by demathias »

ben nu 2u in Verbier. het weer is hier echt wel goed. het is bewolkt, maar de zon schijnt vollen bak. het heeft al van gisteren niet meer geregend. ik ga nu nog even vlug een tochtje zetten.

de kerel van het hotel heeft gezegd dat het weer normaal tot vrijdag blijft INDIEN de wind niet keert, anders zou het regenen. de voorspellingen geven 50/50. voor zondag is er nog niet echt iets voorspelt, maar laten we hopen dat het zoals vandaag blijft! GOED! :-)
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

Aan jullie allen: veel succes, hopelijk wordt het een betere tocht dan vorig jaar. Volgend jaar ben ik er normaal ook terug bij, misschien eens afspreken met SS., hij is toch uit mijn streek......
Aan te raden in zo'n koud weer zijn zeker en vast handschoenen en armstukken, ik kan me vorig jaar nog de eerste afdaling herinneren na de eerste klim: nog nooit van z'n leven zo koud gehad(zelfs niet op 't einde van de raid, jammer genoeg na 90km. door die k****regen......)
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

kluisken wrote:Aan jullie allen: veel succes, hopelijk wordt het een betere tocht dan vorig jaar. Volgend jaar ben ik er normaal ook terug bij, misschien eens afspreken met SS., hij is toch uit mijn streek......
Aan te raden in zo'n koud weer zijn zeker en vast handschoenen en armstukken, ik kan me vorig jaar nog de eerste afdaling herinneren na de eerste klim: nog nooit van z'n leven zo koud gehad(zelfs niet op 't einde van de raid, jammer genoeg na 90km. door die k****regen......)
t'is inderdaad te hopen dat het weer ewa beter is dan vorig jaar...voor den ogenblik lijkt het toch mee te vallen.

Vorig jaar: die eerste afdaling ging nog wel, maar naar evolène in de mist en de zware regen, brrrrrr
mtb grietje

Post by mtb grietje »

***gvd*** zit al de hele week met het vliegend ******... Tzal goed worden...

Ik hoop met jullie allemaal dat het droog blijft, maar na de rotkoude ervaring van vorig jaar heb ik wel al mijn voorzorgen genomen...(zelfs chirurgische handschoentjes voor als het echt gortig wordt, zo blijven de pollekes tenminste droog...)

groetekes en tot ginder :-)
Steven H
Mountainbiker

Post by Steven H »

Hiya Guys,

Ik ben hier gisteren-avond toegekomen en 't was idd een volledig open sterrenhemel zoals ge die bij ons al in jaar 60jr meer gezien hebt.

Nu is er een beke bewolking, nauwelijks tot geen wind dus alles valt goed mee. Het is wel nog friskes, maar 't is dan ook 7hr 's morgens dus zal daar wel mee te maken hebben.

Voor zij die nog moeten vertrekken :
Vertrek ewa vroeger. Vanaf Basel (dus eigenlijk eens ge zwisterland binnen gereden zijt), is het hoofdzakelijk 1 groot wegenwerk tot net aan de voet van de klim naar Verbier. Iedereen moet daar over 1 kant v/d autostrade over versmalde wegenwerken. Je mag er maximaal 80 en ze staan er te flitsen. Gelukkig had ik ne brave idioot voor me die in het begin te hard reed en de flits activeerde. Ben dadelijk van 't gas afgestapt (nu ja reed iets van een 90-100) en me braaf aan de 80 gehouden. Is een kleine tip die uw serieus wat geld kan besparen :oops:

Heb al beloofd om op 4bikers.be een dagelijks relaas van hier achter te laten met wat fotookes, dus ge kunt gerust daar es gaan zien. Ga het niet op 2 verschillende sites gaan plaatsen, te veel werk naar m'n goesting en de meesten hier lezen toch de 2 forums.

GReeeeeeetzzzzzzz,

S.
Post Reply