Poperinge 15/08/2006

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

zwiebertje wrote:In Vichte was er s'nachts 15 l. gevallen en het was allemaal zeer goed te doen,hier ong. hetzelfde,dus...
@rock rider:nog nooit gehoord van een neerslagradar?
In het weerbericht op TV tonen ze dat toch ook regelmatig!?
Cyclon heeft de juiste site weergegeven voor de laatste radarbeelden en een prognose(weathernews.nl).
jawel, maar ik wist niet waar je die online kon vinden... #-o

Voila se, den bike staat klaar... Nog vlug wa gekuist van in Vichte... Had er gisteren genen tijd meer voor doorda we in de namiddag samen met Zanneis, de kinderen, vrouwen, onze broer en onze ouders nog ne keer gaan fiesten zijn...
Ook de Camelbak staat klaar met alles erop en eraan, de reservekledij,...

Mijn vrouw verklaart mij goe zot, maar kom... Zot zijn doet (voorlopig nog...) geen zeer... :wink:
witje
Kerstman

Post by witje »

zot zijn doet inderdaad nog geen zeer #-o vanmiddag was er in brugge toch serieuze wateroverlast op sommige plaatsen, hopelijk niet in poperinge. allé ga mijn uitrusting klaar zetten, zit nog altijd met gedacht om de 120 km te doen [-o<
Monvantoe
Mountainbiker

Post by Monvantoe »

De Heftepiës komen, zoals eerder gemeld, morgen af, zij het met een sterk uitgedunde delegatie. Eén Heftepië ligt in de ziekenboeg na een operatie wegens een sleutelbeenluxatie na een ongelukkige val tijdens een asfalt-trainingsritje vorige week, een paar anderen achten hun fysiek ontoereikend t.g.v. vakantie- en andere uitspattingen, en nog een paar anderen vrezen een baggerfestival. Resultaat : wij zullen maar met twee zijn. Het plan was om voor de 120km te gaan, maar ik vrees dat dit t.g.v. overvloedige regen van de laatste dagen wel eens een werk van zeer lange adem zou kunnen worden. We wachten af wat de staat van het parcours zal zijn, en beslissen morgen of het toch niet raadzamer zou zijn om voor de 80 of 100 km te gaan. Bedankt in ieder geval aan de vele amateur-meteo-mannen hier op het forum, en aan Sean Braire voor zijn weather updates. Mijn klein véloken met dikke bannekes staat gereed, en ik heb er zin in :bounce:. CU Tomorrow !
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

dezen ouden staat ook klaar met het gedacht van de 120 (het gedacht kan nog veranderen als de benen opeens niet meer willen :wink:
Tot morgen
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Nog minder dan 12u en we kunnen er weer tegenaan in Poperinge! :-D Hoe slechter het weer wordt, hoe meer goesting ik krijg om de 120 te doen. 't zal wel aan mij liggen (zot zijn doet geen zeer, 't jeukt alleen een beetje). 'k Denk dat de 100 mss ook wel genoeg zal zijn. We zien het morgen wel in de aanloop naar de Kemmel of we hem er bij doen of niet.
sean braire
Mountainbiker

Post by sean braire »

Lichterveldenaere wrote:Nog minder dan 12u en we kunnen er weer tegenaan in Poperinge! :-D Hoe slechter het weer wordt, hoe meer goesting ik krijg om de 120 te doen. .
that's the spirit
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Geen regen in aantocht voorlopig,so lets go,enjoy and have fun! =D> :-D
gonewild
Mountainbiker

Post by gonewild »

allee , sta klaar om te vertrekken, aan iedereen een goede rit gewenst
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

DE AFWEZIGEN HADDEN ONGELIJK!!!! :-D

Na Vichte en Varsenare weer een schitterende rit gereden dit verlengd weekend, wie een baggerrit verwacht had zal toch wat teleurgesteld zijn want ik vond het parcours zeer goed berijdbaar. Echte modderstroken waar je vast zat heb ik toch in elk geval niet tegengekomen, af en toe wat slijk maar we zijn toch geen baanjeanetten hé! :wink: Verder een excellent parcours waar je direct weet hoe het met de conditie is, hier kan je niet liegen.

Dus een dikke proficiat aan de organisatie alles was tip-top, en toe noaste joare. =D> =D> =D> =D> =D>
Choembawamba
Mountainbiker

Post by Choembawamba »

Inderdaad, het parcours lag er gewoon perfect bij: niet droog, maar zeker niet te nat. De laatste 5 km wel wat bagger, maar dat hoorde er gewoon bij dat moment. Schitterende 57km gereden, jammer dak de 75 niet aangedurfd heb (had veel bagger verwacht).
Verder schitterende organisatie, bevoorrading en bepijling.
Minder deelnemers dan vorig jaar denk ik, maar vorig jaar was het misschien wel wa overdreven. Nu net genoeg.

Tot de volgende !!!
Post Reply