Camelback: welke?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Jammer, kga dan maar zo gaan naar den Decathlon (hoopte om zeker te zijn...)
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Kheb nu ne camelbak, ma hoe laat ja dat drogen zonder zo een hanger?? En ik zou hem ook liever niet in de diepvriezer leggen (nogal veel in gebruik dus mss scheurtjes erin als je hem verlegt?
RSV
Mountainbiker

Post by RSV »

Phynn wrote:Hebben degenen die vorige week die camelbaks via die kerel van ebay besteld hebben al aangekregen? Alles goed verlopen? Indien ja bestel ik er ook ene.
Ik had de mijne al op 8 dagen.
Alles is dik in orde.
sammy14
Mountainbiker

Post by sammy14 »

redgekuiftchicken wrote:Kheb nu ne camelbak, ma hoe laat ja dat drogen zonder zo een hanger?? En ik zou hem ook liever niet in de diepvriezer leggen (nogal veel in gebruik dus mss scheurtjes erin als je hem verlegt?
ik heb maar een rare manier ze :d ik pak 2 vliegenmeppers(voor de stevigheid pak ik er 2) met een handdoek rond en die steek ik erin en dan in de frigo en tot nu toe gaat het wel goed ze :D^^
tubeke
Mountainbiker

Camelbak MULE of Deuter Hydro exp 12 ?

Post by tubeke »

Ik twijfel tss de Camelbak M.U.L.E. 2006 & Deuter Hydro exp. 12 2006. Iemand goede raad ?
SusXT
Mountainbiker

Re: Camelbak MULE of Deuter Hydro exp 12 ?

Post by SusXT »

tubeke wrote:Ik twijfel tss de Camelbak M.U.L.E. 2006 & Deuter Hydro exp. 12 2006. Iemand goede raad ?
Ik heb de MULE en ben er content van. Op dit forum heb ik er ook veel goede reacties van gelezen.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Heb mij gisteren een LOBO gekocht en we zullen dit weekend wel zien wat dat geeft...
Zit alleszins heel wat comfortabeler dan die rugzakken van Decathlon... :wink:
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

redgekuiftchicken wrote:Kheb nu ne camelbak, ma hoe laat ja dat drogen zonder zo een hanger?? En ik zou hem ook liever niet in de diepvriezer leggen (nogal veel in gebruik dus mss scheurtjes erin als je hem verlegt?
ik droog hem na het uitspoelen altijd langs binnen met een handdoek. Daarna blaas ik hem op zodat de kanten elkaar niet raken.

Ik heb sinds enkele maanden een MULE 2006 en ben er zeer tevreden over. Er kan veel in en je merkt amper dat je iets op je rug hebt tijdens het fietsen.
sjappie
Mountainbiker

Post by sjappie »

Hello iedereen,

Ben toch ook aan het twijfelen om een camelbak te kopen. Maar ik twijfel eigenlijk tussen de Mule & de Lobo. ( Gezien deze het meest voorkomen op het forum of zijn er mss andere die ik vergeet). Ik weet eigenlijk niet goed of er veel verschillen zijn in gewicht en comfort?

De reden waarom ik een camelbak wil kopen is dat ik van mijn eigen weet dat ik zeer veel drink (tijdens de ritten met de koersfiets toch) en omdat het idd niet interessant is om tijdens het biken van een bidon te drinken die vol met modder hangt. Tijdens een van mijn laatste TT's had ik last van een hitte aanval (TT begon regenachtig dus mijn jasje aan gedaan) maar ik kon mijn jasje niet nergens kwijt. Ik neem meestal de volgende spullen mee: reparatiekitje / binnenbandje / pomp / GSM / sleutels / geld (zeer weinig)/ regenjas redelijk groot/ 2 tot 3 energy bars / ...

Nog een klein vraagje is het niet te zwaar als je de camelbag volledig vult?

Bedankt & greetz
wim040
Mountainbiker

Post by wim040 »

Hi,

kheb een Mule 2006 en daarin kan veel gerief maaar een trui of een goretex jasje meenemen is op de limiet. Naar mijn gevoel is de mule een tikkeltje te klein als je voor een zeer lange tocht veel , waaronder trui, jas en evt een deftige picnic, wilt meenemen.

Wim
Post Reply