ps. Ik trek over enkele jaren eveneens naar 't buitenland, zal wel iets verderweg worden...mtb.be goos international, we kunnen daar zeker een mtb.be dag inrichten, voor de Belgen die in 't buitenland wonen, geen slecht gedacht trouwens!!! Ge moe nu wel nie allemaal naar 't buitenland gaan immigreren hé
GRC 2006
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Stievie
- Mountainbiker
- Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...
Zuiden v Frankrijk, hmmm...da's waar ik ieder jaar de Roc rij...interessant mtb Grietje
ps. Ik trek over enkele jaren eveneens naar 't buitenland, zal wel iets verderweg worden...mtb.be goos international, we kunnen daar zeker een mtb.be dag inrichten, voor de Belgen die in 't buitenland wonen, geen slecht gedacht trouwens!!! Ge moe nu wel nie allemaal naar 't buitenland gaan immigreren hé
- scott racer
- Mountainbiker
- Stievie
- Mountainbiker
- Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...
Beste keus naar mijn gevoel en dan zijde heel erg zeker: Michelin Mountain X'treme, ze hebben ze in tubless en met de binnenband versie...da is ne band die nie stuk te krijgen is en de perfectie hemzelve in de bergen! Heb er Roc marathon en Azur vorig jaar eveneens mee gereden, top materiaal!!! Wel meestal op bestelling in België, je vind ze zeker ter plaatse want dit zijn de banden die het meest in de kijker staan op zo'n extreme events. Echt een aanrader. De keuze is vrij natuurlijk 
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Ik heb ofwel een set NN /RR of Pythons liggen .
2 NN gaat ook .
- scott racer
- Mountainbiker
Zo heb ik ze nu dus ook liggen. Alleen is mijn achterband half kaal en ik weet niet hoe los de ondergrond in de klim zal zijn en ik weet ook niet of het regelmatig of af en toe glibberig zal zijn. Wanneer dat het geval is dan neig ik sterk naar mijn geax marathon.scott racer wrote:Ik denk dat ik ze laat steken zoals ze nu liggen .
Vooraan NN achter RR .