Poperinge 15/08/2006

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
de cascadeur
Mountainbiker

Post by de cascadeur »

mister48 wrote:wij komen voor de eerste keer naar poperinge.
wij zijn met 3 man en gaan voor de 75 km
een goede voorbereiding voor de houffa marathon. :roll:
gaan er nog mensen uit regio aalst?
'k ben van de streek en ik zal er zeker ook zijn voor de 75km
samen me de fixeur en nog iemand.We zullen er zijn om 8u dus om 6u45 vertrekken.
Sharkie
Mountainbiker

Post by Sharkie »

@ Sean braire,

Klopt het dat we in vorige edities van jullie marathon vroeger konden starten dan 8 u.??? Ik vind het wat aan de late kant.
Steven H
Mountainbiker

Post by Steven H »

Ik ga d'r zeker zijn. Aan de reacties hier te lezen moet het een echte aanrader worden. Ik kijk er nu al naar uit... Komende zondag ga ik meer dan waarschijnlijk als voorbereiding afzakken naar de toerentocht van Vichte (80km) en dan zouden we klaar voor moeten zijn voor Poperinge. Misschien nog eens op de baan rijden op zondag om de spieren terug een beetje los te maken en dan maandag RUST...

Poperingen wordt m'n allerlaatste zware inspanning/training voor ik op woensdag vertek naar Verbier voor de Crystalp. Daar dan donderdag-vrijdag rustig wat rondbollen en de buurt verkennen (is m'n eerste keer voor de Crystalp). Zaterdag dan een heel kleine rit doen op asfalt, fiets klaar maken en voor de rest lekker rusten en aan 't zwembad liggen voor DE dag van mijn seizoen : Zondag - wedstrijd-dag ;)

De zondag daarop (27-08 ) naar Houffalize en dan nog een week later is het de start van het kust-criterium met de Ostend Beach Race. Daarna rustig het zeizoen uitbollen... 8)

Drukke tijden voor de boeg ;)

Hopelijk kom ik wat mannen tegen v/h forum. Ik rij op Giant XtC Carbon-met DT Swiss wielen en draag altijd ne gele helm. Dus C Ya there.

L8Rzzzzz,

S.
sean braire
Mountainbiker

Post by sean braire »

Sharkie wrote:@ Sean braire,

Klopt het dat we in vorige edities van jullie marathon vroeger konden starten dan 8 u.??? Ik vind het wat aan de late kant.
Kan goed zijn, voor op de marathonafstanden lieten we toe dat er iets vroeger werd gestart o.m. door de hitte in de vorige editie.
We zullen ook dit jaar wel weer toelaten...
Weet wel dat we de timing van de bevoorradingsposten berekenen op de eerste starters die starten om 8u.
Nu hoor ik er al denken van "waarom geen vroeger uur aangeven op de folders e.d."
Wel, we vrezen dat het een straatje zonder einde zal worden en dat wij al zouden moeten opstaan om 3u i.p.v. 5u om de laatste dingen klaar te zetten.
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Zal niet aanwezig zijn vanwege doopsel van mijn dochtertje Luna .

Aan iedereen het beste en amuseer jullie !

Ciao
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

vraagje : wordt er ook een mountainbike.be treintje georganiseerd waar iedereen die zin heeft z'n wagonnetje kan aanhaken?
sean braire
Mountainbiker

Post by sean braire »

Omdat eerst of laatst de discussie toch zal losbarsten over de bandenkeuze, vooral met het wisselvallige weer dat ons te wachten staat, vind je op de site van www.mtbpoperinge.be nu ook de gevallen en voorspelde neerslag op de site.
gonewild
Mountainbiker

Post by gonewild »

Ik heb ooit eens deelgenomen aan zo'n treintje tijdens de rvv op de weg 140 km, heb na 30km moeten lossen :oops: .Maar toch uitgereden met een avs van 22 km.

Nu maak ik er een dag van , de 123 km op het gemak , ik hoop toch een avs van 20km te halen, moet te doen zijn voor mij. :lol:

Ben trouwens vorige week op hoogtestage geweest naar de ardennen

We zien wel...
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

k2-er dat treintje is obsoluut niet goed voor de gezondheid hoor, als bbq, lok36000 of een andere gek aan de boom schud, dan rammelt het treintje behoorlijk hoor. Hier en daar kan het al eens gebeuren dat ze ontsporen ...
edse
Mountainbiker

Post by edse »

ik heb da treintje ook ne keer zien passeren en da is idd niet gezond.Als ik deze reacties hier allemaal lees ga ik ook afkomen,het is mijn eerste dag van mijn verlof dus heb ik tijd om te bekomen.
Post Reply