Groot was men verbazing op de pagina uitslagen van Het Laatste Nieuws om daar het resultaat terug te vinden van de Flanderscup.Ik dacht eerst dat ik droomde maar zelfs de uitslagen van junioren,nieuwelingen,master 1 en 2 en vrouwen elites.Voor de elites+beloften de 20 eersten voor de junioren de 10 eersten en de andere reeksen de 5 eersten.Alé,gaan ze nu toch een klein efforeke doen, hopelijk blijft het niet bij deze keer alleen.
Het doet toch plezier voor de jeugd dat ze eens hun naam in het dagblad zien verschijnen dit werkt alleen maar motiverend na zovele trainingen.
Flanders cup 4 Merelbeke 6 augustus
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Toen ik daarnet de uitslag bekeek schrok ik me een bult !!!eerst dacht ik dat ik niet in de uitslag stond ma ik sta helemaal onderaan als 49 terwijl ik in de top 20 zat. een klein verschilleken zeker als je voor een klassement rijdt en elk punt telt !!! je kan echt wel vertrouwen stellen in den bond
ofwel krijg je den uitslag maar een week erna ofwel krijg je een foute uitslag. eerst mag je nog een half uurtje koekeloeren voor je mag starten
. en daarvoor betalen wij dan nog!
hopelijk komt er nog een juiste uitslag want het zal een pak in punten schelen voor mij en voor anderen ook !! greetz
hopelijk komt er nog een juiste uitslag want het zal een pak in punten schelen voor mij en voor anderen ook !! greetz