Fat_d wrote:Ik speel call of duty UO en zit in de CELTS clan.
Het is de enige verslaving waar mijn vrouw niet mee akkoord is!
Ahja das ook een sjiek spel, welk map wpeel jij graag? Ik speel graag die map in de ardennen: Foy
Post by .::Andy::. »
Fat_d wrote:Ik speel call of duty UO en zit in de CELTS clan.
Het is de enige verslaving waar mijn vrouw niet mee akkoord is!
Post by Mister No Chaïn »
F is nu men DVD-station, ma daar krijg ik toch ni rap ne DVD in peizekMax Power wrote:Daemon Tools is uw oplossing. Het simuleert een DVD station op je pc, ook al heb je er geen. Dan kan je het bestand 'laden' in je gesimuleerd DVD station en het openen alsof je een echte dvd in een echt station hebt.Mister No Chaïn wrote:[Probleem is da ik et allemaal op DVD vind en menne pc kan da ni lezen + menne brander is stuk. Of kan ik da afhalen en en gewoon uit die mappen installeren? Daarvoor hebde da toch op cd nodig ni? Ken der ni veel van ze![]()
Gelieve antwoord voor morgen een uur of 10, want anders ga ik toch ma na de fnac, ik wil et spel te graag. Mohaa heb ik ook nog gekocht indertijd, en als ik zie hoe vaak ik da heb gespeeld, dan heeft da mij ne cent per uur gekost ast ni minder is.
Post by looneycooney »
looneycooney wrote:Cod was idd ook een machtig spelleke , misschien dat ik die ook nog is in huis haal , de eerste heb ik me mee rotgeamuseerd .
Gisterenavond terug wat zitten bf'en ..echt wel leuk heh , was al weer ant gamen tot half 5 !
Post by looneycooney »
Post by looneycooney »
looneycooney wrote:hahah , idd , wel spijtug dat ik vandaag nog moet werken ..maar tegen 23u ben ik er weer en heb ik 2 dagen verlof !Dat word weer bf trainen tot en met
Ik heb nu gisteren de gewone basis-medailles gehaald van elke rang , nu nog specializeren heh
Post by looneycooney »