verlof van van 09/09/06 tot 17/09/06 wie kan er...

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Post Reply
BEASTY
Mountainbiker

verlof van van 09/09/06 tot 17/09/06 wie kan er...

Post by BEASTY »

yep,

Den titel zegt al veel é.
Eigenlijk weet ik niet juist waar dit topic moet staan hier of bij bikepartners gezocht maar ja so be it é.

Nu zijn er bikers die in die periode ook verlof hebben of vrij zijn? om met mij ergens in het buitenland te gaan biken.

Voor mij speelt de plaats niet erg veel rol, natuurlijk hoe verder hoe minder tijd om te biken #-o.
Natuurlijk hou ik van mooie uitzichten, klimmetjes :^o , en lange afdalingen [-o<,

over de reis zelf

naar gelang met hoeveel we zijn, zullen moeten we kijken voor vervoer ik kan zelf 2 fietsen meenemen met mij auto de mijnen en nog één, we kunnen ook een camionetje huren.
Ik zelf ben voorstander voor alle gezamenlijke kosten te delen,
en zou wel kijken voor low budget reis dus geen hotellekes [-X .

dus is er iemand die het ziet zitten om met mij te gaan biken laat wa weten é [-o<.

de vraag is gewoon waar?? #-o

gr

THE BEAST
BEASTY
Mountainbiker

Post by BEASTY »

yep,

dat er geen mensen zijn die willen meegaan met mij dat kan ik verstaan :roll:

maar dat er niemand mij tips kan geven ???

gr

THE BEAST
msxx
Mountainbiker

Post by msxx »

Zelf zit ik in die periode al aan het Garda, mocht je ook die kant uit gaan wil ik graag samen één of twee dagen een tocht maken

Kan niet wachten :bounce:
Corsa
Mountainbiker

Post by Corsa »

Moest ik nu in dezelfde periode nog verlof hebben, dan had mij dit wel aangesproken, maar ik heb net de laatste 2 weken van september nog verlof :( Anders had ik dat zeker wel zien zitten (alhoewel conditie nog niet super is). Veel succes nog met uwe zoektocht naar bikers

greetsss
Post Reply