maar aan de andere kant,
als het uwe eerste buitenlandse marathon gaat zijn
en ge schrijft u nu al in
dan hebt ge toch constant dat gevoel dat ge ergens voor traint
dat je ergens naartoe leeft
dan gaat ge beginnen af te tellen
dan...
tja, ge zijt er dan wel echt mee bezig
xtc
Vulkanbike 2006 !
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- cataloog
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Rush 01, Olympia team 29"er, Merida SCultura
Ik heb juist de website van de organisatie eens bekeken en dit ziet er weer zeer goed uit.
We zouden dit jaar met enkele clubleden gaan, heeft er iemand al een centraal hotelletje geboekt of is dit niet doenbaar om de drie dagen in hetzelfde hotel te verblijven en elke morgen of middag met de auto naar de start te rijden.
We zouden dit jaar met enkele clubleden gaan, heeft er iemand al een centraal hotelletje geboekt of is dit niet doenbaar om de drie dagen in hetzelfde hotel te verblijven en elke morgen of middag met de auto naar de start te rijden.
- pointbreak
- Mountainbiker
- Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Post by pointbreak »
De inschrijvingen zijn al volop aan de gang.
Opgevallen dat er al veel vlaamse bikers zijn ingeschreven.
Opgevallen dat er al veel vlaamse bikers zijn ingeschreven.
lijkt me een zeer leuke instapmeerdaagse, in het bijzonder wegens relatief weinig hm's
we moeten bovendien pas vrijdagochtend vertrekken (aangezien het eerste vertrek om 2 PM is) en er zijn maar 2 overnachtingen (zie dan ook niet in waarom je met mobilhome zou gaan) in een sporthal
als ik het goed begrepen heb, laat je je auto tot zondag gratis staan in Manderscheid, waar de meerdaagse start, en moet je enkel 3 keer 's ochtends je bagage (inclusief zwaar fietsslot wat mij betreft) laten vervoeren naar de finish (dan heb je die bustransfer naar de plaats van vertrek niet nodig), de laatste dag neem je dan een bustransfer terug naar Manderscheid
dus:
- de eerste dag wordt je bagage van Manderscheid naar Ulmen (finish en overnachting) gebracht (auto blijft in Manderscheid),
- de tweede dag van Ulmen naar Daun (finish en overnachting)
- de derde dag van Daun naar Kelberg (finish en terug naar Manderscheid)
en voor die derde dag reserveer je dan nog een bustransfer van Kelberg naar Manderscheid
we moeten bovendien pas vrijdagochtend vertrekken (aangezien het eerste vertrek om 2 PM is) en er zijn maar 2 overnachtingen (zie dan ook niet in waarom je met mobilhome zou gaan) in een sporthal
als ik het goed begrepen heb, laat je je auto tot zondag gratis staan in Manderscheid, waar de meerdaagse start, en moet je enkel 3 keer 's ochtends je bagage (inclusief zwaar fietsslot wat mij betreft) laten vervoeren naar de finish (dan heb je die bustransfer naar de plaats van vertrek niet nodig), de laatste dag neem je dan een bustransfer terug naar Manderscheid
dus:
- de eerste dag wordt je bagage van Manderscheid naar Ulmen (finish en overnachting) gebracht (auto blijft in Manderscheid),
- de tweede dag van Ulmen naar Daun (finish en overnachting)
- de derde dag van Daun naar Kelberg (finish en terug naar Manderscheid)
en voor die derde dag reserveer je dan nog een bustransfer van Kelberg naar Manderscheid
inderdaad een meer dan zeer leuke instapmeerdaagse
maar indien niet gewent, toch zwaar genoeg
het is hoe dan ook 3 dagen uren op de bike
over het algemeen goed berijdbare wegen
doch hier en daar een serieus kuitenbijterke
vorig jaar zat het meest uitdagende stuk en vermoeiende stuk op het eind van de derde dag
die laatste 20 km waren heel mooi, maar ook heel zwaar
wel de pech dat op deze laatste dag het halverwege begon te regenen
wij verblijven de 2 nachten in daun
wij rijden telkens met de bike heen en terug naar de vertrek een aankomst plaatsen
trouwens de tweede dag kom je aan in daun
en de derde dag vertrek je in daun
die heen en terug afstanden liggen tussen de 12 en 21 km, over asfalt
maar indien niet gewent, toch zwaar genoeg
het is hoe dan ook 3 dagen uren op de bike
over het algemeen goed berijdbare wegen
doch hier en daar een serieus kuitenbijterke
vorig jaar zat het meest uitdagende stuk en vermoeiende stuk op het eind van de derde dag
die laatste 20 km waren heel mooi, maar ook heel zwaar
wel de pech dat op deze laatste dag het halverwege begon te regenen
wij verblijven de 2 nachten in daun
wij rijden telkens met de bike heen en terug naar de vertrek een aankomst plaatsen
trouwens de tweede dag kom je aan in daun
en de derde dag vertrek je in daun
die heen en terug afstanden liggen tussen de 12 en 21 km, over asfalt
-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
Wij gaan er ook naar toe.
Maar kan er mij iemand vertellen , hoe de naam van de bank is , waar we onze inschrijvingsgeld moeten storten. Vindt het eigenlijk nergens terug.
Het rekeningnummer hebben we al.
Alvast bedankt op voorhand.
Maar kan er mij iemand vertellen , hoe de naam van de bank is , waar we onze inschrijvingsgeld moeten storten. Vindt het eigenlijk nergens terug.
Het rekeningnummer hebben we al.
Alvast bedankt op voorhand.
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
ik zou heel graag deze 3-daagse tocht eens meedoen ... alleen twijfel ik of de conditie voldoende is? Wat moet je zoal aankunnen om daar 3 dagen te bollen, want als ik op de site kijk dan zie ik toch telkens +1300 hms ...
Moet je ook voor een bepaald tijdstip binnen zijn of is het eigenlijk allemaal best te doen, zolang je een beetje conditie hebt??
Moet je ook voor een bepaald tijdstip binnen zijn of is het eigenlijk allemaal best te doen, zolang je een beetje conditie hebt??