Gamers

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

Mister No Chaïn wrote:Ik speel het meest van al Medal of Honor Allied Assualt, heb ook nog CoD gehad, geweldig spel!

Ma da was den 1 denk ik, mss dak den 2 is ga kopen int verlof, of is die al te lang uit??
kun je al in budgetprijs krijgen!

Heb ook nog MOH:AA gespeeld!
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

ik heb een gemodde Xbox, en bijgevolg nen hoop spellekes. Mijn favorieten:

DTM
Halo 1 & 2
Need for Speed Underground 1, 2 en Most Wanted
Fifa Street & Fifa (paar jaar op rij)
Timesplitters

Zoals je kan zien: vooral FPS en racing dragen mijn voorkeur weg. Al speel ik bijna nooit een spel uit (bij alledrie de NFS zit ik bijna op het einde vast en kan ik maar niet winnen)

en voor de fun (maar dan wel met 4) Fuzion Frenzy. Onnozel klein spellekes maar wel veel fun, zeker na enkele pintjes.

een pc dient niet voor spellekes te spelen, om een console van 150€ te overtreffen heb je minstens een pc van 10x zo duur nodig, en dan nog moet je het goed geinstalleerd krijgen, en blijven upgraden.
Mountainbiker

Max Power wrote:ik heb een gemodde Xbox, en bijgevolg nen hoop spellekes. Mijn favorieten:

DTM
Halo 1 & 2
Need for Speed Underground 1, 2 en Most Wanted
Fifa Street & Fifa (paar jaar op rij)
Timesplitters

Zoals je kan zien: vooral FPS en racing dragen mijn voorkeur weg. Al speel ik bijna nooit een spel uit (bij alledrie de NFS zit ik bijna op het einde vast en kan ik maar niet winnen)

en voor de fun (maar dan wel met 4) Fuzion Frenzy. Onnozel klein spellekes maar wel veel fun, zeker na enkele pintjes.

een pc dient niet voor spellekes te spelen, om een console van 150€ te overtreffen heb je minstens een pc van 10x zo duur nodig, en dan nog moet je het goed geinstalleerd krijgen, en blijven upgraden.

Ieder zijn gameplatform he, heb al een Xbox 360 gehad, PS2, PS 1,... Niets interesseerde me zo ferm als games op de PC, persoonlijk vind ik dat mijn genre games best vanal op pc te bespelen valt (COD series, MOH series, BIA series, BF2 series, Commando's series, Empire Earth Series,...)
Mountainbiker

Re: games

Granvillebikerke wrote:hey,

ben fanaat van return to castle wolfenstein (multiplayer of course)

unreal II en unreal tournament horen ook bij de favorieten

alhoewel er af en toe eens fifa football gespeeld wordt hoor

grtz

Ik spêel graag de Beach Map van Return To Castle Wolfenstein!
TZB
Mountainbiker

Post by TZB »

Ik speel on line: DFBHD (www.swec-bhd.tk; www.lod-group.com), Trackmania Nations, BF2 (net begonnen), CS source, Ghost Recon Advanced warfighter.

Off line: alles wat de moeite van het downloaden waard is :P
TZB
Mountainbiker

Post by TZB »

Max Power wrote: een pc dient niet voor spellekes te spelen, om een console van 150€ te overtreffen heb je minstens een pc van 10x zo duur nodig, en dan nog moet je het goed geinstalleerd krijgen, en blijven upgraden.
Wel, je zou de bal niet meer mis kunnen slaan.
Je pc skills zijn duidelijk minder dan je MTB-skills (waar natuurlijk niets mis mee is :wink: ) :P
Mountainbiker

Wie dat er zin heeft om samen es te gamen ofzo kan altijd iets laten weten e, ik ben altijd op zoek naar nieuwe slachtoffers :evil: :P
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

AndyB wrote:Wie dat er zin heeft om samen es te gamen ofzo kan altijd iets laten weten e, ik ben altijd op zoek naar nieuwe slachtoffers :evil: :P
Ik ga morgen CoD 2 halen in de fnac, daar kost em €50,99. Nog ni direct veel afgeslagen moja.

Ik ben wel een ervaring WOII-gamer :P
TZB
Mountainbiker

Post by TZB »

AndyB wrote:Wie dat er zin heeft om samen es te gamen ofzo kan altijd iets laten weten e, ik ben altijd op zoek naar nieuwe slachtoffers :evil: :P
Black Hawk Down aanschaffen...denk wel dat je je zou kunnen vergissen in wie het slachtoffer dan zou worden :wink:
TZB
Mountainbiker

Post by TZB »

Mister No Chaïn wrote:
Ik ga morgen CoD 2 halen in de fnac, daar kost em €50,99. Nog ni direct veel afgeslagen moja.

Ik ben wel een ervaring WOII-gamer :P
COD2 valt te downloaden met serverpatch, zodat je het on line kan spelen.
Die 50 euro kan heus beter besteed worden :-D
Post Reply