kessel

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Mss kunnen we nu zondag voor de volgende manche van de Flodders-cup eens een actie houden
met het recht op een rechtvaardige behandeling van de mt-bikers t.o.v de wegrenners!? [-o<
Waarom worden wij altijd gediscrimineerd en zijn we enkel goed om de kassa van de wielerbond te spijzen? :evil:
grumpy
Mountainbiker

Post by grumpy »

-'k vind dat ook triestig van die uitslag,van mij is da wel om te zien dat ik laatste ben in M2 maar voor de eerste echte XC vind ik dat ook een prestatie er zullen der wel zijn die de finish niet gehaald hebben.
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

heb beleefd mailtje gestuurd. Men weet nooit dat ik een antwoord krijg...
Sosha
Mountainbiker

Post by Sosha »

't Is inderdaad triestig. Wij mountainbikers moeten altijd maar meer betalen. Waarom moeten wij minimum 8 euro inschrijvingsgeld betalen en op de weg maar 3 euro. Ik spreek dan nog niet over chrono's of marathons. Ons materiaal verslijt vlugger, banden, ketting, remblokken, noem maar op. Ook de verplaatsingen zijn verder. Denk er maar eens aan: amper 4 wedstrijden op een heel jaar in Oost-Vlaanderen, enkel wat chrono's in West-Vlanderen, en hier en daar nog eentje. Men zou beter de organisatoren wat stimuleren en meer op de hoogte brengen van hoe ze een wedstrijd kunnen organiseren en wat het hen zal kosten.
Op deze manier zijn ze echt niet goed bezig, maar zij denken van wel.
Ook het prijzengeld, daar lachen de wegrenners ons vierkant mee uit.
The S-man
Mountainbiker

Post by The S-man »

Tis inderdaad maar een droef geval die uitslagen.

Ze zouden beter alles doen met Chronorace, dan zijn de uitslagen direct na de wedstrijden bekend.
sleery
Mountainbiker

Post by sleery »

is waar ivm chronorace. Maar het is gewoon een kwestie van instelling. Een voorbeeld: mijn pa koerst op de weg bij een nevenbond (waod). Die nevenbond heeft een eigen website en alle volledige uitslagen en tussenstanden en statistieken (wie won waar en zegestanden) staan daar altijd binnen de 24 uur online.
Hetzelfde trouwens bij andere nevenbonden op de weg. Het is gewoon een kwestie van opvolgen. Persoonlijk vind ik mountainbike.be ook zeer snel en volledig al moeten zij natuurlijk eerst de uitslag zien te pakken krijgen :roll:
sleery
Mountainbiker

Post by sleery »

Gasten, ik heb den uitslag. Wie hem wil: stuur mij uw e-mail adres en ik stuur em door.

Blijkbaar, na eerste nazicht moeten er daar een pak hebben opgegeven in de funklasse. Vraag mij af hoeveel starters er waren.
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Ja ,er zijn er daar wss. een pak overkop gegaan in die afdaling naar de vijver? #-o
Mijn naam is haas, ik weet van niks,ik leg me in de zij als ik het niet meer zie zitten of van moeite val! :wink:
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

thomatchef
Mountainbiker

Post by thomatchef »

Weet er iemand hoeveel er effectief ingeschreven waren voor de Fun A??? Want nu zie je enkel degene die uitgereden hebben.
Post Reply