fietsbril oakley
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
hermanitis
- Mountainbiker
Post by hermanitis »
Bij mij waren de oortjes van zo nen "Jacket" afgebroken.
Vorige week naar de winkel geweest en wat blijkt... geen reserveonderdelen meer beschikbaar, dus wegsmijten die handel!
Vorige week naar de winkel geweest en wat blijkt... geen reserveonderdelen meer beschikbaar, dus wegsmijten die handel!
- .::Andy::.
- Mountainbiker
Post by .::Andy::. »
Heb je geen andere oakley dealer naar oortjes gevraagd?hermanitis wrote:Bij mij waren de oortjes van zo nen "Jacket" afgebroken.
- Lefty gerre
- Mountainbiker
Post by Lefty gerre »
ik krijg zelfs geen ander kleur altijd da zilver met blauw heb gevraagd voor zwarte nee da ga nie zegt gij
- Lefty gerre
- Mountainbiker
-
K1LlerwaLe
- Mountainbiker
Post by K1LlerwaLe »
ik kan nergens de lijst van de oakley dealers vinden kan iemand mij helpen ??? Bij mij in de buurt verkoopt niemand blijkbaar oakleys denkik... Ik was nl. van plan om die half jackets te kopen ...
Van waar ben je? In Gent weet ik er zeker één zijn (http://www.fresheyes.be), en bij Jowan (Kluisbergen) heb ik er ook in zo'n glazen kast zien liggen. Intersport hebben er ook, gisteren gezien in Aalst. Dus de andere vestigingen zullen die ook wel hebben.K1LlerwaLe wrote:ik kan nergens de lijst van de oakley dealers vinden kan iemand mij helpen ??? Bij mij in de buurt verkoopt niemand blijkbaar oakleys denkik... Ik was nl. van plan om die half jackets te kopen ...
Off topic: ik geef voorkeur aan goedkopere brillen, daar ik regelmatig ééntje verlies...
-
bicikletteur
- Mountainbiker
Post by bicikletteur »
oakley's onder garantie vervangen duurt idd een hele tijd maar meestal vervangen ze het wel. ook als je stukken hebt, proberen ze altijd een oplossing te bieden.
ik snap alleen niet goed waarom je die rechtstreeks naart fabriek wil opsturen... als je voorvork stuk is, ga je toch ook eerst naar de bikeshop info vragen ipv ze rechtstreeks naart fabriek te sturen!!!
ik snap alleen niet goed waarom je die rechtstreeks naart fabriek wil opsturen... als je voorvork stuk is, ga je toch ook eerst naar de bikeshop info vragen ipv ze rechtstreeks naart fabriek te sturen!!!