De eerste pijl niet gevonden maar via de kaart toch op het goede spoor terecht gekomen. Na Braine city tot pakweg aan 7 Fontaines zijn er wel nieuwe bordjes aangebracht, en het deed deugd van eens te kunnen doorrijden ipv aan elk kruispunt te stoppen.
Ik had dus een kaartje mee, en ben heel dikwijls moeten stoppen. Zonder kaart draaide ik daar nu nog rond, denk ik
De route zelf is zeker de moeite, met een paar zeer mooie steile klimmekes, uitgeschuurd door de regen, singletrackskes in zand en langs weideranden, en een paar 'vieze' afdalingen waar ik het toch rustigaan deed. Op 1 plaats was het redelijk vettig.
na 7 Fontaines zit zowat de slechtste strook kassei die ik in m'n wielerloopbaan al zag (en ik heb Parijs Roubaix gereden hoor )
Amaai nog niet, nog een geluk dat het bergop ging, want als je die strook af moest rijden, kegelde je los het decor in, garantie !
Ik had 28km en 450 hoogtemeters, toch niet mis denk ik zo.
Ik was even aan het twijfelen om de gele erbij te doen, maar daar had ik het kaartje niet van bij, en gezien de onbetrouwbare staat v/d bepijling maar zo gelaten.