Dit jaar kan ik ook komen, maar welke afstand doet het treintje aan dit jaar?Gf biker wrote:Den deze zal er ook weer bijzijn dit jaar. Vorig jaar hebben we deze met enkele van het forum gereden onder het motto samen uit samen thuisiemand interesse om het dit jaar te herhalen????
20/08/2006: Marathon Oeterdal (Opoeteren, Limburg)
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
De 115 net als vorig jaarkawa wrote:Dit jaar kan ik ook komen, maar welke afstand doet het treintje aan dit jaar?Gf biker wrote:Den deze zal er ook weer bijzijn dit jaar. Vorig jaar hebben we deze met enkele van het forum gereden onder het motto samen uit samen thuisiemand interesse om het dit jaar te herhalen????
-
bunnybiker
- Mountainbiker
Dat is op 't moment heel veel voor mij denk ik, misschien start ik mee maar weet nog niet of ik elke splitsing ga kunnen weerstaan.Gf biker wrote:De 115 net als vorig jaarkawa wrote:Dit jaar kan ik ook komen, maar welke afstand doet het treintje aan dit jaar?Gf biker wrote:Den deze zal er ook weer bijzijn dit jaar. Vorig jaar hebben we deze met enkele van het forum gereden onder het motto samen uit samen thuisiemand interesse om het dit jaar te herhalen????
![]()
kawa wrote:
Dat is op 't moment heel veel voor mij denk ik, misschien start ik mee maar weet nog niet of ik elke splitsing ga kunnen weerstaan.
T'ssss als er iemand is die hier problemen gaat hebben met die afstand zal ik het wel zijn hoor
Laat ons zeggen net als vorig jaar om 7u30 aan het vertrek.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Ik wil 'm ook wel weer rijden, vorig jaar veel maagprobs gehad daar...
Aangezien ik nog maar ne keer of 8 op mnn bike gezeten heb dit jaar voor mij zeker zwaar genoeg... Raid Malmedy veel last van krampen gehad wegens geen kms in de benen...
Enne... als 't pijpestelen regent past dit watje
Aangezien ik nog maar ne keer of 8 op mnn bike gezeten heb dit jaar voor mij zeker zwaar genoeg... Raid Malmedy veel last van krampen gehad wegens geen kms in de benen...
Enne... als 't pijpestelen regent past dit watje
- lefty biker
- Mountainbiker
Post by lefty biker »
wij zullen ook van de partij zijn met onzen drieen
eerste keer dat we deze rit doen
nog mensen die gaan uit regio aalst ?
eerste keer dat we deze rit doen
nog mensen die gaan uit regio aalst ?