Canyon

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
danman
Mountainbiker

Post by danman »

Je zult me daar idd wel snel aantreffen rond Chimay ... zo veel Canyons zullen er wel nog niet rondrijden.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

http://www.bike-discount.de/start.asp?uin=1616075262 klik op de QLT Litening 2006.

Even duur als de Nerve XC6, maar als extra : XT crankstel (ipv LX), Mavic crossride wielen (ipv Sun), betere cassette, XT trapas (ipv LX). Voor de rest is alles ongeveer gelijkwaardig, hoewel ik van de dempers niks ken.

Toch even het vermelden waard, vind ik. Tegenargumenten? Iemand ervaring met Radon?
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Danman, je hebt een pb.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Hij is besteld. En mocht de testrit zaterdag tegenvallen, dan kan het order geannuleerd worden.
Ik ben op de TT in Lichtaart nog 2 Canyonbikers tegengekomen. Ook zij waren heel content. De ene had een Nerve ES7 en de andere een racefiets. Ze hadden 'm na 6 tot 8 weken en vonden het risco van een internetfiets te kopen (zonder 'm gezien of bereden te hebben) de moeite waard. Ik hoop dat ook te kunnen zeggen binnen een week of 3 a 4. :lol:
globetrotter
Mountainbiker

Post by globetrotter »

@SusXT,
succes met je nieuwe aankoop. Ik ben ervan overtuigd dat je er veel bikeplezier aan zult beleven.
En als je eens een nieuwe uitdaging met je mtbike wil aangaan moet je eens surfen naar www.pocolocoadventures.com

Tevens als je nog eens in de Kempen komt kan je me altijd een berichtje sturen om hier nog eens in de bossen te gaan biken.

Greetz,
Canyon Nerve ES7-biker.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Dat wil ik ooit wel eens doen, maar moet nog veel trainen, vrees ik.
Bedankt!
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

UITVERKOCHT! WHOOEEEAAAAAAAA!!! #-o
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

't Gamma 2007 wordt ergens in september uitgegeven. De eerste leveringen zijn dan halverwege oktober. Er zijn wel wat veranderingen op til. Ik wacht dus tot september om het model van 2007 te bestellen.
danman
Mountainbiker

Post by danman »

zaterdag kun je dan toch al eens een toertje doen met de mijne (-;
joe colombo
Mountainbiker

Post by joe colombo »

danman, super vette bike man!!!
ik denk erover ook een canyonbike te kopen maar ik zit een beetje in met de maat vd fiets. kheb daar op de site gezien dat je maten moet invullen. heb jij dit ook op deze wijze gedaan of heb je gewoon de fietsmaat ingevult?
Post Reply