Idem hier, en bij mijn vriendin (haar banden) ook, en die rijdt echt niet als een gekjocca wrote:, maar ik ben wel verschoten van de diepe sneden en kappen die erin zitten ...
@ Byorka: het zal logischerwijze vooral achteraan voorkomen.
Hm, veel venten volgen die toch niet naar beneden hoor en nog veel minder naar boven (niet dat ze niet zouden willen maar kunnen is een andere zaak).Flip FSR wrote:Idem hier, en bij mijn vriendin (haar banden) ook, en die rijdt echt niet als een gekjocca wrote:, maar ik ben wel verschoten van de diepe sneden en kappen die erin zitten ...![]()
Post by eskimo1973 »
En skull,S k u l l wrote:De Skinny Jimmy is 1.90 en de Jimmy 2.10Rock Rider wrote:Het zal nen 1.8 en nen 2.1 zijn..
Ik heb ze ook van ergens in oktober liggen en heb nog geen ene keer moeten klagen.Rock Rider wrote:Heb ik nu een goei koop gedaan of nie?
(Voor en achter Skinny Jimmy)
De bandjes me nog nooit in de steek gelaten.
Maar volgende winter ga ik toch eens de NN 1.80 proberen.
Grtz...
S.
Ik heb mijn na een half jaar op gereden, weliswaar heel wat km's gedaan toen.eskimo1973 wrote:ze zijn wel aan hun laatste adem.
Wegens omstandigheden ben ik er nog niet toe gekomen om de NN vaak te testen.eskimo1973 wrote:Heb jij al de NN kunnen uitproberen nu ? Enig verschil met de jimmy's ?
Post by Guido Beeck »