Garda 2006

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

Curi0uS wrote:
Monke wrote:
Curi0uS wrote:Ergens gelezen dat een tocht van Riva del Garda naar het Ledromeer zo prachtig zou zijn.

Iemand hier ervaring mee? Is dit offroad ook mogelijk?
Lago di Ledro is gewoon prachtig!
We net terug van 9 dagen Riva, schitterend daar!
8)
Bewegwijzering ter plekke is wel een ramp... Koop (of leen) u daar de Moser Bike guide

Foto's kan je hier bewonderen: http://monke2.fotopic.net/c1029840.html
prachtige foto's! kan al niet meer wachten om te vertrekken :bounce:
hebben die hotels daar ook een bergruimte voor bikes? anders zal m'n bike bij mij in het bed moeten slapen :-D .... zal de vrouw niet tof vinden :lol:
Wij mochten onze bike in de afgesloten garage van het hotel plaatsen! Ik kan het hotel trouwens aanbevelen: http://www.albergoalmaso.it/ We betaalden 45 euro pp half pension, nieuw hotel met airco, balkon, zwembad, enz. Bovendien heel rustig gelegen.
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

jerom er zit blijkbaar een fout in je link... ik kom uit bij de algemene link van skynet!

spijitg dat we elkaar niet hebben kunnen zien, maar dat lijkt me normaal met twee van die beren als wij die elk hun eigen "schema rijden" (dat klinkt net echt).

Ik hoop dat je er evenveel van hebt genoten als ik!

greetz
bettes
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

bettes wrote:jerom er zit blijkbaar een fout in je link... ik kom uit bij de algemene link van skynet!
Probeer deze eens: http://users.skynet.be/jerommeken/Garda ... issimo.htm
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Quadrifoglio wrote:
bettes wrote:jerom er zit blijkbaar een fout in je link... ik kom uit bij de algemene link van skynet!
Probeer deze eens: http://users.skynet.be/jerommeken/Garda ... issimo.htm
Stoem hé, ik heb die link gisteren enkele keren geprobeerd en toen 'pakte' hij. Vandaag probeer ik het opnieuw en nu gaat het niet meer.

Gelukkig hebben we Quadrifoglio nog om ons op het juiste spoor te zetten.

@Bettes : ik voelde mij op Monte Altissimo niet bepaald een beer :wink: misschien eerder teddy-beer - die afdalingen waren voor mij, zoals ik ook in mijn verslag schrijf, meestal wat te technisch. Misschien ook omdat mijn bike wat te springerig aanvoelde

Als ik terugga zou ik zeker volgende zaken veranderen :
1. stevigere banden steken : Fat Albert van minimum 2.25 bijvoorbeeld
2. mijn demper en vork met meer sag instellen : 20% ipv 10%
3. een riser bar monteren
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

Ik had je toch gewaarschuwd voor die afdaling :wink:

Wij hebben het grootste deel van de afdaling wel gereden, maar wij waren licht voorzien... 2,2 michelin dh's eronder en weinig verstand! [-o<
Wel gedacht dat ik volgende keer mijn bescherming moet meenemen zoals hier:
Image
want nu hebben we gereden in korte broek en korte mouwen, wel fris maar breekbaar op die rotsen!

fototje van die rit zal ik later posten... staan nog op laptop van vriendin.

greetz
bettes
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

bettes wrote:Ik had je toch gewaarschuwd voor die afdaling :wink:
Yes, maar ik dacht/had gehoopt dat het stuntwerk niet meteen na de top zou beginnen.

Nu ik u in volle ornaat heb gezien : heb jij ooit ook eens niet meegedaan aan Megavalanche of zoiets ?

Ik denk dat ik maar best niet met jullie meegereden ben #-o vrees dat ik het niet zou overleefd hebben
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

Ik rijd eigenlijk zeer weinig in mijn robocop costume (minder als ik zou willen) Dit jaar al 1 keer: op de passportes du soleil (kijk op dp voor de foto's)

Ik zie er trouwens stoerder uit dan ik ben (een groot watje op gebied van springen en drops #-o)

Als je er nog eens bent moet echt eens meerijden... wij zijn zeer braaf en gaan echt niet hard (als ik de snelheden van de jongens op dh-bikes daar zie) en wij kennen veel paden die plezanter zijn om naar beneden te rijden dan de 601

greetz
bettes
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

bettes wrote:
Als je er nog eens bent moet echt eens meerijden... wij zijn zeer braaf en gaan echt niet hard (als ik de snelheden van de jongens op dh-bikes daar zie) en wij kennen veel paden die plezanter zijn om naar beneden te rijden dan de 601

greetz
bettes
Wie weet, volgend jaar ...
Verdoeme da is nog lang zeg #-o
canyon
Mountainbiker

Mecki

Post by canyon »

Ik zit in Torbole van 05 aug - 19 aug. op een appartementje bij Mecki
Hopelijk is het weer ginder beter of hier nu.
Wie weet kom ik ginder iemand van jullie tegen.
greetz
Post Reply