kessel
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Op volledige uitslagen zal het zeker nog wachten zijn tot morgen.
Deelneersaantallen kan ik ook niet vermelden, want er waren geen deelnemerslijsten.
Op die ene afdaling binnen in het fort zijn er idd een pak overkop gegaan, waaronder ene Benny Heylen, die zonder mijn hulp niet recht zou geraakt zijn. Ik heb er dus ene te goed van Benny
Zie ook nieuwsbericht op de homepage. Uitgebreid verslag volgt nog deze avond, een pak foto's (meer dan 150) komen later deze week in het fotoalbum.
Deelneersaantallen kan ik ook niet vermelden, want er waren geen deelnemerslijsten.
Op die ene afdaling binnen in het fort zijn er idd een pak overkop gegaan, waaronder ene Benny Heylen, die zonder mijn hulp niet recht zou geraakt zijn. Ik heb er dus ene te goed van Benny
Zie ook nieuwsbericht op de homepage. Uitgebreid verslag volgt nog deze avond, een pak foto's (meer dan 150) komen later deze week in het fotoalbum.
De zaterdagse marathon was inzake deelnemersaantal geen onverdeeld succes maar over de organisatie was ik best tevreden.
Misschien dat de aflossingsmarathon + de funklassewedstrijd toch wel wat deelnemers voor de marathon doen afhaken hebben.
Voor volgend jaar is er in elk geval sprake van de marathon om te bouwen naar een chrono. Let's hope !
Ik vond intussen tijd voor een verslagje
Misschien dat de aflossingsmarathon + de funklassewedstrijd toch wel wat deelnemers voor de marathon doen afhaken hebben.
Voor volgend jaar is er in elk geval sprake van de marathon om te bouwen naar een chrono. Let's hope !
Ik vond intussen tijd voor een verslagje
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
- sleery
- Mountainbiker
- Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat
eigenlijk toch wel straf: diene flippo van den bond zit daar te zagen dat men het inschrijvingsgeld met een briefje van 50 euro betaalt en dat hij u de volgende keer zal wegsturen.
Ondertussen zijn we 3 dagen verder en is er nergens ook maar 1 uitslag te vinden. Echt klasse van de mountainbike-commissie!!
De uitslagen van wegwedstrijden zijn trouwens altijd direct te vinden op de site van de wielerbond...
De uitslagen van wegwedstrijden zijn trouwens altijd direct te vinden op de site van de wielerbond...
- sintesibrother
- Mountainbiker